SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Явно кризата найстина ни затигна

H1pNoTiC

New member
Е колеги и колежки, не вярвах че световната криза ще се отрази и при нас, т.к. реномирани гурута в света на електронната реклама правиха изказвания от рода на "преогранизиране на рекламния поток, и засилване на рекламните кампаний в интернет". Това би довело до по-висока конкуренция и по-висок еCPM. Е да, ама не. Прилагам ви две скрийншотчета за хипотетично сравнение на приходите от Adsense за Декември и Януари. С всеки изминал месец, кликовете ми се увеличават, а приходите спадат. При вас как е положението?
 

Прикачени файлове

  • dek.jpg
    dek.jpg
    15.6 KB · Преглеждания: 0
  • qn.jpg
    qn.jpg
    15.1 KB · Преглеждания: 0
Последно редактирано:
Re: Явно кризата найстина ни затигна

оптимизирай си малко рекламите, защото CTR ти е мнооого нисък, той и моя е нисък - под 2% ама твоя е съвсем много нисък.

Иначе и при мен е така :(
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

оптимизирай си малко рекламите, защото CTR ти е мнооого нисък, той и моя е нисък - под 2% ама твоя е съвсем много нисък.

Иначе и при мен е така :(
Не съм правил никакви генерални промени. Преди CTR си беше висок, но с всеки изминал месец нещата стават все по-зле и по-зле. В сайтове с силно таргетиран трафик на англоезичен сайт, не съм падал под 30 цента на клик, но в последните няколко месеца кликовете станаха средно по 5-10 цента.
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

Да, и при мен този месец беше почти 2 пъти по-слаб от предходните.
Е, сега последните няколко дни горе долу нещата са си както преди, но като цяло...е злеее...
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

Декември месец винаги е бил силен месец за всякакъв вид реклама.

Какво е толкова тайното за CTR, че да не се показва ??!??!?
Поверителност . Вие се съгласявате да не разкривате Поверителна информация на Google без предварителното писмено съгласие на Google . " Поверителната информация на Google " включва, но не само : ....... ( b ) показателите относно броя на кликванията или други статистически данни, отнасящи се до представянето на Собствеността в Програмата
С горното си се съгласил когато си се регистрирал.
 
Последно редактирано:
Re: Явно кризата найстина ни затигна

еми при мен няма такова нещо :p

верно eCPM-a падна с 4 цента, ама то май е заради CTR щото и то е надолу с .2-3 % ... засега ... не е свършил месеца все пак

но пък общо зето последните 2-3 месеца са едни от най-добрите досега
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

и при мен е по-зле, предишните месеци на един сайт беше около 6-7 цента средно на клик, а за този месец е 2 цента
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

Още преди 2-3 месеца с Тодор от НВ отбелязахме тенденцитя за спад на печалбите.
Причината за поетапното "обезценяване на импресиите" е по-скоро посекторно - кризата хваща различните сектори в различно време.
При мен имаше спад на приходите с близо 60%, а в момента спада е близо 40% (от 100% преди информацията за кризата).
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

При мен спада е от лятото насам. През Март месец, правих трицифрена сума за 1 месец, сега съм много, много, много по-зле (спада е с около 300%), което ме нявава на мисълта, че ако продължават да се габаркат още малко ще им махна рекламите
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

Защо ли се съмнявам, че е от кризата? Аз по-рано съм имал моменти, един месец нарастват кликовете доста, а пък дохода е наполовината от миналия, на следващия се пооправя и така.. просто рекламите, рекламодателите се сменят незнам аз така си го обяснявам, но не е нещо необичайно и не мисля, че трябва да вадим изводи, че е от кризата..
 
Re: Явно кризата найстина ни затигна

Защо ли се съмнявам, че е от кризата? Аз по-рано съм имал моменти, един месец нарастват кликовете доста, а пък дохода е наполовината от миналия, на следващия се пооправя и така.. просто рекламите, рекламодателите се сменят незнам аз така си го обяснявам, но не е нещо необичайно и не мисля, че трябва да вадим изводи, че е от кризата..
Аз си мисля, че по-скоро биха го ползвали като оправдание, отколкото като причина.
 

Горе