Ровейки се днес попаднах на статия, в която се казваше, че ако плащате за 100 клика не значи, че получавате 100 визита. Нормалния процент посещения е 80% - 90% от 100 клика, ако са под 80% нещата са зле. И реших да проверя при една от кампаниите как седят нещата и какво да видя....
166 клика, 100 похарчени паунда и 0 визита е тая работа как става...
Ако това е действително вярна информация тоя Гугле бетер Вальо топлото....
Като се има предвид, че статистиката е за миналат седмица и няма начин грешката да идва от липса на синхронизация между Google Analytics и Google AdWords...
Някакви предложения или предположения за какво иде реч тук, а между другото аз продължавам да ровя по въпроса и ако намеря нещо ще казвам ... предполагам ще бъде интересно и на други занимаващи се с PPC.
166 клика, 100 похарчени паунда и 0 визита е тая работа как става...
Ако това е действително вярна информация тоя Гугле бетер Вальо топлото....
Като се има предвид, че статистиката е за миналат седмица и няма начин грешката да идва от липса на синхронизация между Google Analytics и Google AdWords...
Някакви предложения или предположения за какво иде реч тук, а между другото аз продължавам да ровя по въпроса и ако намеря нещо ще казвам ... предполагам ще бъде интересно и на други занимаващи се с PPC.