Re: Google Център за преглед на реклами
Здравейте,
Както може би знаете при създаването на рекламни кампании в съдържателната мрежа рекламодателите в AdWords могат да използват два основни вида насочване на рекламите към сайтовете - контекстуално (което се извършва автоматично от нашата система) и по разположение.
При създаването на кампания по разположение, те могат да избират между два начина за рекламно насочване
- насочване към конкретни URL адреси
- насочване към категории от сайтове (например "новини", "спорт", "бизнес" и т.н.)
За момента Центърът за преглед на реклами показва единствено реклами, насочени по разположение към конкретни URL адреси.
Ако не виждате реклами в Центъра за преглед на реклами, но в отчетите си по отделни реклами и вид насочване виждате приходи и рекламни импресии по разположение, това означава, че най-вероятно има рекламодатели с кампании, насочени към категория, в която влиза и вашия сайт.
Препоръчваме Ви да подхождате внимателно при работата с Центъра за преглед на реклами и филтрите за реклами, тъй като тяхното прекалено използване намалява броя на показваните реклами, а с това и потенциалните ви приходи.
За допълнителна информация посетете Помощния център на AdSense:
-
Център за преглед на реклами
-
Филтриране на реклами
-
Инструмент за предварителен преглед
Поздрави,
Гергана