SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Google Център за преглед на реклами

ivan_fsg

New member
Искам да ви попитам при вас работи ли "Гоогле Център за преглед на реклами", защото при мен като дам Старт, не ми намира никакви реклами, а ми трябва тази функция защото имам много ефтини реклами на сайта и да ги разкарам а не на ден да имам по 100клика и $3.60

Моля за помощ?
 
Re: Google Център за преглед на реклами

Евтините реклами се разкарват през компетитив филтъра.

Иначе в "Гоогле Център за преглед на реклами" се одобряват автоматично след 24 часа, така че гледай в одобрените.
 
Re: Google Център за преглед на реклами


от къде да ги вида обаче рекламите които да филтрирам и на каква стойност са :confused: (?новак съм, всъщност имам адсенс от 2години, но сега почнах да го оптимизирам и още не се справям?)
 
Re: Google Център за преглед на реклами

Нов проблем, от ден на ден става все по-зле, до тозим момент днес съм 46клика 0,42US$. Aко някой има решение да пише ;)
gasmc7.jpg


edit:
Като за начало блокирай паркирани домейни и МФА сайтове.
тези които ги намерих ги блокнах, но сега е по-зле :)
 
Последно редактирано:
Re: Google Център за преглед на реклами

Здравейте,

Както може би знаете при създаването на рекламни кампании в съдържателната мрежа рекламодателите в AdWords могат да използват два основни вида насочване на рекламите към сайтовете - контекстуално (което се извършва автоматично от нашата система) и по разположение.

При създаването на кампания по разположение, те могат да избират между два начина за рекламно насочване
- насочване към конкретни URL адреси
- насочване към категории от сайтове (например "новини", "спорт", "бизнес" и т.н.)

За момента Центърът за преглед на реклами показва единствено реклами, насочени по разположение към конкретни URL адреси.

Ако не виждате реклами в Центъра за преглед на реклами, но в отчетите си по отделни реклами и вид насочване виждате приходи и рекламни импресии по разположение, това означава, че най-вероятно има рекламодатели с кампании, насочени към категория, в която влиза и вашия сайт.

Препоръчваме Ви да подхождате внимателно при работата с Центъра за преглед на реклами и филтрите за реклами, тъй като тяхното прекалено използване намалява броя на показваните реклами, а с това и потенциалните ви приходи.

За допълнителна информация посетете Помощния център на AdSense:
- Център за преглед на реклами
- Филтриране на реклами
- Инструмент за предварителен преглед

Поздрави,
Гергана
 
Re: Google Център за преглед на реклами

аз четох неща по този въпрос даже намерих и една програмка, но тя не работи, явно от гоогле са я блокнали

Ти леко с тия програми да не блокнат и нещо друго и после да ни се оплакваш
 

Горе