Атанас Янев
New member
Имам един сайт, който пострада много от Пингвина.
Сайта не е чист - има купени линкове и точен anchor представлява над 65% от линковете към него, всички към домейна, без нито един подобен линк към вътрешна страница
Домейна не е emd/pmd, линковете са почистени, но все още не са деиндексирани от гугъл.
Скоро видях, че Google е променил политиката при къси titles.
До скоро вадеше това за част от вътрешните страници:
TITLE - MAINDOMAIN.com
От няколко дни вади това:
TITLE - EXACT ANCHOR
Изключително странно, exact anchor не се среща никъде в целият сайт, а самите страници, на които е добавено автоматично разширено заглавие, никога не са били линквани, още повече с exact anchor.
Явно едната част от алгоритъма крещи "тези линкове ги зачитаме и явно са важни за целият домейн, ще ги добавяме към всеки къс title", а другата "о, това е спамерско, сайта трябва да е извън индекса". Едната ръка не слуша другата ;D
Сайта не е чист - има купени линкове и точен anchor представлява над 65% от линковете към него, всички към домейна, без нито един подобен линк към вътрешна страница
Домейна не е emd/pmd, линковете са почистени, но все още не са деиндексирани от гугъл.
Скоро видях, че Google е променил политиката при къси titles.
До скоро вадеше това за част от вътрешните страници:
TITLE - MAINDOMAIN.com
От няколко дни вади това:
TITLE - EXACT ANCHOR
Изключително странно, exact anchor не се среща никъде в целият сайт, а самите страници, на които е добавено автоматично разширено заглавие, никога не са били линквани, още повече с exact anchor.
Явно едната част от алгоритъма крещи "тези линкове ги зачитаме и явно са важни за целият домейн, ще ги добавяме към всеки къс title", а другата "о, това е спамерско, сайта трябва да е извън индекса". Едната ръка не слуша другата ;D