SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

За: Re: ICN не работят цял ден

За: Re: ICN не работят цял ден

набива се на око че във всяка тема влиза в ролята на адвокат по адрес на фирмата, без значение какъв проблема.

Явно ти се набива на очи доста повърхностно и ако беше запознат малко от малко с работата ми, щеше да знаеш че съм конкурент на ICN, а не тяхна хранилка :D Но все пак ми е забавно да ви чета хленченето :)
 
re: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

Явно ти се набива на очи доста повърхностно и ако беше запознат малко от малко с работата ми, щеше да знаеш че съм конкурент на ICN, а не тяхна хранилка Но все пак ми е забавно да ви чета хленченето

знам че администрираш в конкуретна фирма и за това не си признаваш че си хранилка. :)

@cloxy ти си с връзки
За съжаление до преди около 60 минути имаше доста глобален казус, който бе извън нашата мрежа. Той се изразяваше в отпаднали трасета на доставчика БТК, което наложи добавянето на допълнителни bgp сесии. които да изолират загубите от над 80%.
 
re: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

В крайна сметка, няма значение какъв проблем са имали. Щом редица сайтове са долу, значи ще се търсят алтернативи.
Мен лично не ме интересуват техните оправдания с БТК и не знам си какво. Аз си плащам, а сайта ми е долу. Ами ако съм изпуснал изгодна сделка от това, какво правим?
Малко грубо подходих към техния проблем, но в крайна сметка, ако понеса финансови негативи от това, няма кой да ми ги възстанови, нали?
Не виждам и включване от тяхна страна в специализираните форуми, което е допълнителен негатив към тяхното реноме.
Надявам се всичко да се изглади.
 
За: ICN не работят цял ден

За: ICN не работят цял ден

Екипът ние е изграден то технически лица, а не от маркетолози и sociqlmedia monitoring people и поради тази причина не следим по цял ден форумите за да коментираме :)

Проблем имаше, беше мрежови, и въпреки бе извън нашата мрежа, той ни засегна сериозно, като имаше загуба на пакети до 80%. Не можем да дадем конкретно становище защото и доставчиците от които зависи това чак утре ще предоставя официално становище. За съжаление се указва, че в България, дори и 10 bgp сесии да имаш пак нещата минават през БТК.

Факт е че почти целия ни дата център нямаше достъп до Интернет. Тук няма оправдания, а предоставяне на информация на потребителите своевременно без да се налага да чакат за "официално изявление" след 24 часа (например).

Не разбирам какво се е насъбрало напоследък, но се надявам колегите написало го по-горе да обяснят или да се свържат с нас за да им съдействаме.
 
За: Re: ICN не работят цял ден

За: Re: ICN не работят цял ден

BTW: Малко е подвеждащо заглавието на темата. Проблема се проявяваше за няколко часа, но не и за "цял ден".

П.П Аз лично се събуждам към 8:00 и за мен деня започва тогава а не от 4 следобед
 
Re: За: ICN не работят цял ден

Re: За: ICN не работят цял ден

Не разбирам какво се е насъбрало напоследък, но се надявам колегите написало го по-горе да обяснят или да се свържат с нас за да им съдействаме.

Понеже това смятам, че се отнася директно към мен - свързах се с колегите, проблема беше отстранен, но за съжаление последствията бяха силно негативни върху засегнатия сайт.
Естествено е клиентите да са недоволни, така че си спестете сарказма и иронията !!!
Когато аз изпълнявам поръчка на клиент, никой не го интересува дали ми е спрял тока, дали транспорта ми е закъснял, дали служителите ми не са били болни - искат си услугата или продукта в срок и качество ! И независимо, кой по веригата се е насрал, обикновено пред клиента лайната ги ям аз !

Вече обяснихте какво се е случило и няма смисъл от повече коментари, отнасяйте се с клиентите си както подобава, защото те ви изкарват заплатите !
 
За: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

За: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

Здравей @ivok,
Напълно си прав, че крайния потребител не се интересува какво се случва "в кухнята". Точно поради тази причина казах, че това не е оправдание и негативите носим само и единствено ние. Разбира се, длъжни сме да подадем конкретна информация за случая защото в противен случай излиза, че крием тази информация от потребителите си, а ние държим да сме абсолютно открити и частни.
Държа да отбележа, че всеки потребител е изключително важен и се отнасяме с абсолютно отговорност към всеки казус и случай на клиент. Предполагам и ти може да го потвърдиш.
 
За: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

За: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

Не че нещо, ама не сте ли прекалено критични? Форумите и фейсбук са гръмнали с оплювания, а нали хостингите са ни партньори в бизнеса в крайна сметка? Почти всички тук работите с клиенти - какво им казахте, когато падна хостинга - ICN са виновни? Получава се като в корпоративната йерархия - шефът обвинява мениджъра, мениджърът - служителите, и никой не си прави труда обективно да разбере произхода на проблема, а просто да си измие ръцете с някой и да му се накара.
 
Re: За: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

Re: За: ICN проблем със свързаност - 30.09.2012

Здравей @ivok,
Напълно си прав, че крайния потребител не се интересува какво се случва "в кухнята". Точно поради тази причина казах, че това не е оправдание и негативите носим само и единствено ние. Разбира се, длъжни сме да подадем конкретна информация за случая защото в противен случай излиза, че крием тази информация от потребителите си, а ние държим да сме абсолютно открити и частни.
Държа да отбележа, че всеки потребител е изключително важен и се отнасяме с абсолютно отговорност към всеки казус и случай на клиент. Предполагам и ти може да го потвърдиш.

Така е, точно затова в една друга тема скрих коя хостинг фирма е омазала сериозно нещата, точно защото се извинихте и аз също съм човек и знам, че понякога стават бели.
 

Горе