bgkulinar
Меринджей
Въпросът ми е някой ползвал ли е новата програма на Yahoo за спонсорирано търсене? Дават $25 бонус за всеки новооткрит акаунт, но ме притесниха няколко неща:
1. Чарджват ти картата със сума, която е приблизителна на сумата, която си предвидил за кампанията за един месец (изчисляват я въз основа на дневния бюджет). Можеш да промениш сумата и на $5, но има едно условие, а именно, че те чарджват всеки път, когато депозитът намалее до някакъв минимум, а именно тридневния бюджет или реално изразходвания бюджет за 3 дни (по-малката сума от двете). Има и $5 първоначална nonrefundable такса.
2. Така и не видях тези $25 долава, да се отразяват някъде по време на записването.
3. Не видях опция за паузиране на кампанията (може би защото все още не съм платил) или за изтриване на кампанията.
4. Гео таргетирането е само в САЩ и Канада. За Канада без френско говорящата й част.
5. Бидът думите се опредлеля от дневния бюджет, а не от търсенето, например. При $3/дневно, бидът за всяка дума е $0.39. При $10 скочи на $2 и нещо. Всички думи и фрази бяха с еднакъв бид (по-нисък от АдУърдс, но еднакъв). За $90 месечно ми обещаха ок.360 клика, което си е евтиния за bulgarian properties, ама пусто балканско недоверие. Пък и не вярвам някой от САЩ да се вдигне да купува у нас.
6. От условие едно излиза, че винаги ще имам някакъв депозит при Y!, а аз не искам. Не ми стига неснижаемия депозит в банката, ами сега и на още места да оставям "заключени пари" - няма да стане.
Нека някой сподели, ако съм изпаднал в заблуда или съм "lost in translation".
1. Чарджват ти картата със сума, която е приблизителна на сумата, която си предвидил за кампанията за един месец (изчисляват я въз основа на дневния бюджет). Можеш да промениш сумата и на $5, но има едно условие, а именно, че те чарджват всеки път, когато депозитът намалее до някакъв минимум, а именно тридневния бюджет или реално изразходвания бюджет за 3 дни (по-малката сума от двете). Има и $5 първоначална nonrefundable такса.
2. Така и не видях тези $25 долава, да се отразяват някъде по време на записването.
3. Не видях опция за паузиране на кампанията (може би защото все още не съм платил) или за изтриване на кампанията.
4. Гео таргетирането е само в САЩ и Канада. За Канада без френско говорящата й част.
5. Бидът думите се опредлеля от дневния бюджет, а не от търсенето, например. При $3/дневно, бидът за всяка дума е $0.39. При $10 скочи на $2 и нещо. Всички думи и фрази бяха с еднакъв бид (по-нисък от АдУърдс, но еднакъв). За $90 месечно ми обещаха ок.360 клика, което си е евтиния за bulgarian properties, ама пусто балканско недоверие. Пък и не вярвам някой от САЩ да се вдигне да купува у нас.
6. От условие едно излиза, че винаги ще имам някакъв депозит при Y!, а аз не искам. Не ми стига неснижаемия депозит в банката, ами сега и на още места да оставям "заключени пари" - няма да стане.
Нека някой сподели, ако съм изпаднал в заблуда или съм "lost in translation".