SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

SMS разплащания

Re: SMS разплащания

И аз бях доволен от съппорта на Мобио.бг и плащанията - до днес.
Но днес за втори път по неясни за нас причини ни изпратиха следния заплашителен и нетърпящ възражение имейл:

"Изискване на допълнителна информация за услуга mtm - 2010-01-18 11:56:32
При преглед на Вашата услуга не успяхме да открием нейно описание на посоченият от Вас адрес. Моля изпратете ни URL адрес с коректно описание на услугата. Ако не получим коректно описание на услугата в рамките на 5 дни тя ще бъде деактивирана!"

Държа да уточня, че този имейл ни го изпращат за втори път в рамките на последните шест месеца. Веднъж вече им отговорихме, че услугата е достъпна и се вижда само след регистрация в сайта ни и че всичко е попълено коректно и точно. Те се съгласиха и ни върнаха отговор, че всичко е ок. Но днес някой нервен служител от съппорта им /явно защото е понеделник и цяла седмица трябва да се бачка/ е решил да се прави на важен и да напомня за себе си и за фирмата, където работи.... Да, ама не всеки би си премълчал. Директно им писахме, че веднъж вече сме им отговорили на имейла и не считаме за нужно да се повтаряме по хиляда пъти. А ако не са го разбрали и продължат да ни изпращат имейли с подобни съдържания директно ще потърсим услугите на друг техен конкурент.
Не на последно място - ако това е отношението и тона към клиентите на платформата Мобио.бг, то въпрос на време е клиентите им масово да се дръпнат от тях и да предпочетат други фирми.
Не на последно място в имейла им липсва стандартните фрази "екипа на Мобио.бг", "Поздрави", "С уважение" и т.н., т.е. едни малки и елементарни неща, които обаче правят голямо впечатление. Е това ако не е връщане към първобитно-общинния строй...
Крайно време е фирмите в България освен да предоставят качествена услуга да се научат и на коректно отношение към клиентите си - защото именно благодарение на последните ядат бял хляб. Но нека не забравяме, че нищо на този свят не е вечно...
 
Re: SMS разплащания


Не виждам защо се нервиш.
В настройките на услугата има поле за адрес, на който е обяснено какво получават клиентите срещу смс-а.

След като след регистрация се показва текста, толкова ли не можете да направите една статична страница и да сложите адреса в панела, за информация на техните служители аджеба къф е тоя сайт и за какво се ползва услугата?

Отделно, освен, че си вършат работата (явно), друг 'проблем' не виждам.
Вероятно на период от време правят проверки, понеже е възможно хората да биват подвеждани за какво мятат смс и си искат своето.

Къде видя и лош тон. След като не си спазил техните изисквания, кой ти е крив не знам. Ама българина е свикнал да критикува, не да чете.
Виж какво излиза над въпросителния срещу полето "Страница с описание:" при добавяне на нова услуга.
 
Re: SMS разплащания

Здравейте,

Полученото съобщение от Вас е автоматично генерирано от служител, който е направил проверка на конфигурираните от Вас услуги и по-специално на конфигурираната от Вас услуга за Германия. Това е стандартна процедура и в никакъв случай не е самоинициатива на нервен служител, който е решил да се прави на важен.

Тъй като описание на тази услуга не е открито на Вашият сайт колегата е отбелязал статуса на направената проверка като очакваща допълнителна информация и сте получил съобщение с молба да ни предоставите адрес с описанието на тази услуга. Текста на съобщението в никакъв случай не мисля, че е заплашителен, но признаваме за 2 проблема с него:

1. От текста на съобщението не става ясно за коя точно услуга се прави проверка и това води до объркване.
2. Прав сте, че в текста на съобщението би трябвало да се коригира и да се добавят съответните обръщения и т.н.


Както Ви писахме в емейла последното изречение(което предполагам е причина за реакцията Ви) нарочно е добавено в съобщението, за да стане ясно на потребителя, чиято услуга се проверява, че е нужно в рамките на 5 дни да ни изпрати адреса с коректното описание на услугата. Съжелявам, ако това предупреждение Ви се струва заплашително, но целта е клиента, чиято услуга се проверява да е предупреден, че е възможно услугата му да бъде деактивирана.

Така, че ние ще коригираме текстовете на този тип съобщения така, че да бъдат по-любезни, но моля подържайте описания на активираните от Вас услуги.

Целта на тези проверки е да предотвратим възможни злоупотреби с нашите услуги както и въвеждане в заблуждение на крайни клиенти.
 
Re: SMS разплащания

Мен пък ми е интересно колко народ не си плаща сметките, че винаги има такъв процент удръжки?
Последните 2 месеца по 3.5 %
Това хич не е малко. Не смятате ли, че трябва да се направи нещо по въпроса?
В случая не е възможно хората да не си плащат телефоните. За тези жалби свързани с изпратени неправомерно SMS-и трябва да се направи нещо.
 
Re: SMS разплащания

BornToDrink не се нервирам, просто констатирам обстоятелствата такива каквито са. Не на последно място не съм казал в никой пост, че Mobio.bg не си вършат работата-но определено има какво да се желае по отношението на съппорта. Благодаря за бързия отговор на управителя на тази фирма, който чистосърдечно призна за двата констатирани проблема и обеща да бъдат корегирани.
И аз като ivor искам да попитам - всички сме наясно, че част от клиентите не заплащат своите задължения към мобилните оператори, а от своя пък самите мобилни оператори не заплащат на съответната фирма (смс посредник) дължимите суми. Но какво става ако впоследствие даден некоректен платец реши да погаси задълженията си ? Тогава лицата предоставящи услуги на своите сайтове следва ли да получат част от това плащане ?
 
Re: SMS разплащания

Аз ползвам Мобио в един от сайтовете си и мога да кажа, че проблеми досега съм нямал. Няколко пъти ползвах съпорта им и отговаряха бързо на моите леймърси въпроси.

А, и проблеми с плащанията съм нямал.
 
Re: SMS разплащания

Да и аз се пробвах да попитам в един наш мобилен оператор, за да си открия СМС с кратък номер или както там му казват.
Неможе ми казаха операторите,не предлагат такива екстри. Мога да си направя такъв абонамент само към фирми който имат договорни отношения с оперторите. За жалост не казаха фирмите който предлагат такива номера за СМС. Дори спомена, че ги търсел цял ден за да знае ако някой го попита, ама забравил сега ( страно ).
Предполага че месечната такса била около 200-250 лв. и отделно за всеки СМС някакъв процент.
Толкова знам ако някой е по запознат да каже.
Къде е сметката:
- минус 60 %
- 250 лв абонаметн и знам ли още какво
 
Re: SMS разплащания

Мен пък ми е интересно колко народ не си плаща сметките, че винаги има такъв процент удръжки?
Последните 2 месеца по 3.5 %
Това хич не е малко. Не смятате ли, че трябва да се направи нещо по въпроса?
В случая не е възможно хората да не си плащат телефоните. За тези жалби свързани с изпратени неправомерно SMS-и трябва да се направи нещо.

Аз доколкото знам това са изчисления статистически на оператора, които би трябвало да покриват и стари вземания, които са събрани.
Доколко е така или не е, само оператора си знае (или по точно и оператора не знае, ама има там едни умни глави, на които работата им е да ги смятат). В крайна сметка оператора винаги е на далавера. ;)

Ако управителя на Мобио би желал и има възможност да даде повече реална информация как точно стоят нещата и на мен ще ми е интересно :)
 
Re: SMS разплащания

Здравейте,

Когато краен клиент, за който е направена удръжка за неплатени сметки заплати своята сметка това се отразява в отчета за съответния месец. Т.е. удръжката за неплатени сметки за този месец се намалява. Надявам се скоро да започнем да получаваме по-подробна информация за начина на формиране на удръжките за неплатени сметки. Когато имаме такава информация ще помислим как най-точно тя да бъде представена в контролния панел.

Разбира се, най-добре би било ако имаме информация за номерата на крайните клиенти, за които е направена удръжка за неплатени сметки. Но мобилните оператори(не само българските) на този етап не предоставят такава информация. Предполагам, че проблема за това не е технически, а свързан по-скоро със защита на личните данни на крайните клиенти.

@Ivor: удръжките за неплатени сметки през последните 3 месеца са 2.8%, 3.5%, 3.2% съответно за месеците 10.2009, 11.2009 и 12.2009.
 
Re: SMS разплащания

А рано или късно голяма част от потребителите плащат тези сметки, може и с закъснение, но ги плащат. Но това ще се отрази ли на сметката на издатлите. Има ли подобна обмяна на информация между вас и операторите или те си задъжрат тези пари. На отделен човек може да са малко, но общата сума едва ли
 
Re: SMS разплащания

@go6o78
Да, това се отразява в размера на удържките за съответния месец за нас, съответно се отразява и като по-малък размер на удръжките за нашите партньори.
 
Re: SMS разплащания

Предлагам Ви още един сайт: http://www.yesspay.com, които предлага микро-разплащания със SMS.
Има отделна секция, в която са описани уловките (Некоректни методи), които се използват от различните конкурентни фирми на пазара. Ще добавим в списъка всякакви критики (които ни изпратите или ние забележим), които ще направят пазарани по-конкурентен и прозрачен за клиентите, които използват такъв тип услуга.
Освен това мисля, че и условията при които работим са конкурентни спрямо останалите доставчици на подобни услуги.

Успех
Yesspay
 
Re: SMS разплащания

Предлагам Ви още един сайт: www[dot]yesspay[dot]com, които предлага микро-разплащания със SMS.
Има отделна секция, в която са описани уловките (Некоректни методи), които се използват от различните конкурентни фирми на пазара. Ще добавим в списъка всякакви критики (които ни изпратите или ние забележим), които ще направят пазарани по-конкурентен и прозрачен за клиентите, които използват такъв тип услуга.
Освен това мисля, че и условията при които работим са конкурентни спрямо останалите доставчици на подобни услуги.

Успех
Yesspay

yesspay.com каза:
Обявяване на цените с или без ДДС - Има случаи, в които на един и същ сайт, на различни места в него цените са обявени със или без ДДС, което може да Ви подведе. Според българското законодателство трябва навсякъде цените да са обявени с ДДС.

А ако съм частно лице цената с ДДС ли ще ми платите?!?
и според БГ законодателството трябва да се комуникират цените с ДДС когато са ориентирани към купувачи. При положение, че вие ми ги давате на мен тези пари въобще не ме касае ДДС-то, особено ако съм частно лице. А ако съм фирма регистрирана по ДДС, така или иначе ще ви фактурирам ДДС-то отгоре и пак не ме грее.

Честно казано ми изглеждате най-некоректните от всички други БГ фирми, чиито сайтове аз съм разглеждал :) Да публикуваш страница "Внимавайте другите лъжат а ние не.." на корпоративния си сайт само по себе си е доста не коректно!
 
Последно редактирано:
Re: SMS разплащания

Разбираме недоволството Ви, поради тази причина сме добавили графа на приходите в проценти-%, за улеснение на клиентите.

Ръководим се единствено и само от българското законодателство. Поради тази причина всички цени са обявени с ДДС.

Ако предложите по-добра конкретна схема на обявяване на тарифите за плащания съобразена с БГ законодателството сме готови да вземем Вашето мнение под внимание.

Благодарим Ви предварително!
Yesspay
 
Re: SMS разплащания

здравейте аз сам кам смс чатбокс на fortumo но ми изка ниакав симпле ниякой мойе ли да ми кайе от каде мога да го сваля :?
 
Re: SMS разплащания

А ако съм частно лице цената с ДДС ли ще ми платите?!?
и според БГ законодателството трябва да се комуникират цените с ДДС когато са ориентирани към купувачи. При положение, че вие ми ги давате на мен тези пари въобще не ме касае ДДС-то, особено ако съм частно лице. А ако съм фирма регистрирана по ДДС, така или иначе ще ви фактурирам ДДС-то отгоре и пак не ме грее.

Разбираме недоволството Ви, поради тази причина сме добавили графа на приходите в проценти-%, за улеснение на клиентите.

Ръководим се единствено и само от българското законодателство. Поради тази причина всички цени са обявени с ДДС.

Ако предложите по-добра конкретна схема на обявяване на тарифите за плащания съобразена с БГ законодателството сме готови да вземем Вашето мнение под внимание.

Благодарим Ви предварително!
Yesspay

Преценихме, че съображенията Ви имат право и че това може би подвежда потребителите. Поради тази причина променихме тарифите ни да са без ДДС, а за клиентите регистрирани по ДДС ще им начисляваме ДДС допълнително върху сумите, които имат да получават.


Благодарим Ви за съвета!
Ако срещнете и други неща, които мислите, че могат да бъдат в полза на потребителите ще се радваме ако можем да съдействаме.

Yesspay
 
Re: SMS разплащания

Онлайн съпорта ни работи нормално. Къде опитвате да се свържете - на Skype или в чата и по кое време горе-долу?
 
Последно редактирано:
Re: SMS разплащания

защо е този въпрос? нали за това има два варианта - и скайп и чата, н...

Онлайн чата минава през нашата система и имаме пълна информация за това, какво се случва там - кога е подадена заявка за чат, от кой клиент, след колко време е отговорено, какъв е бил текста на чата и евентуално защо не е отговорено на заявка за чат (дали колегата е бил зает с други клиенти или е имало друга причина).
В skype за съжаление нямаме чак толкова подробна информация и предполагам, че единственото, което можем да направим е по хронологията на събитията да гадаем кога BornToDrink се е опитал да се свърже.
 

Горе