borislav123
New member
Колеги ето и моето мнение за случая с Грабо
borislav.ideabg.com/podr.html?id=14
вие какво мислите
borislav.ideabg.com/podr.html?id=14
вие какво мислите
Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!
Когато някой стане жертва на телефонна измама от мобилния оператор ли си търси парите или от самия измамник?Не разбирам защо Грабо да нямат вина?
Когато някой стане жертва на телефонна измама от мобилния оператор ли си търси парите или от самия измамник?
За правенето ще направи, ама дали ще плати някога нещо по такава застраховка е друга темаПросто трябва да направят застраховка за такива случаи, точно като в Ebay, отделен е въпроса дали някой в БГ ще направи такава застраховка.
Не разбирам защо Грабо да нямат вина? Решили са , че ще има супер далавера да прибират по 300 лв. на всеки хиляда и без въобще да проверят кой им предлага услугите са се пуснали по пързалката. Според мен клиента се доверява на продавача, а продавача е длъжен да си провери доставчика и дали не е измама. Ако си купя телевизор от Технонещоси и се окаже дефектен, ще търся отговорност и пълно обезщетение от Технонещоси вместо да кажем от производителя в Япония, Китай или където и да е.
В България е нормално да се напада клиента и никога да не се признава вина. А, не хапе да кажеш - виновен съм, ще компенсирам всички потърпевши. Първата компания, която го направи у нас, ще си повдигне имиджа - гаранция.И според мен Грабо са виновни и сега гледат да се оправдават.