SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

NS1 - вредно за вашето здраве

Статус
Not open for further replies.

KOBRETI

New member
Такаааа, имах интересна случка с НС1. Имам един споделен хостинг при тях, който съм активирал някъде 2002, ако не се лъжа - тогава бяха goto.bg, а по някое време го прехвърлих към новата им НС1. Понеже акаунтът е стар и беше с неограничено дисково пространство. Новият вариант на плана Бизнес Хостинг има 30 ГБ, но моето си беше останало неограничено. От там си махнах почти всички сайтове, тъй като постоянно им превишавах процесорното време и ме заплашваа да го спрат. Това ОК. Остана един форум Инвижън и един магазин на Престашоп, които пълнят процесорния лимит догоре.

Понеже там имам много пространство, го използвах да си правя бекъп на ВПС-а, за което постоянно заето бяха между 80-100 ГБ, което включва бекъм за последните 10 дни.

Вчера сутринта получавам репорт, че бекъпа е неуспешен. Влизам в Цпанела на НС1 акаунта. Сложена ми е квота 30 ГБ. Това, да речем, може да се приеме по някакъв начин, макар че поне тряваше да ме предупредят... Все пак в общите им условия пише:

12. НС 1 ООД запазва правото си за промяна на условията на услугата по всяко време.

Но каква беше изненадата ми, когато влизам в папката с бекъпите и те са изцяло ИЗТРИТИ!!!

Без предупреждение, без имейл, без нищо...

Отварям общите им условия. Намирам:

6.11 Не можете да използвате предоставеното от нас пространство само за бекъп. Пространството може да бъде използвано само за нуждите на сайтовете, които се хостват на хостинг акаунта Ви. Такива сайтове ще бъдат спирани веднага.

И все пак пише, че акаунтът ще бъде спрян, а не че ще ми изтрият бекъпите :)

Както и да е - имайте предвид, че явно там по всяко време могат да променят условията и да ви изтрият информацията без каквото и да е предупреждение или известие...
 
За: NS1 - вредно за вашето здраве

За: NS1 - вредно за вашето здраве

Здравей имах аналогичен проблем с моя хостинг само, че ставаше въпрос за фотогалерия, в която беше влезнал червей и разпращаше 18+ информация. Имай предид, че сутринта в 8 ми се обадиха и ми дадоха опция до 1 час да махна червея ило да сваля папката /gallery от хостинга. Махнах я и повече не се занимавах с нея. Обадих им се да потвърдя и човешки ги попитах какво може да се получи, ако те не махнат папката или аз не я изтрия ръчно и ми отговориха, че рискуват всички сайтове под общото ip и акаунта ми им сигнализира в червено. Явно не са те предупредили нарочно, заради това, че дълго време си качвал и държал архив при тях и са разчитали, че ти сам ще се усетиш и свалиш.
 
За: NS1 - вредно за вашето здраве

За: NS1 - вредно за вашето здраве

Такаааа, имах интересна случка с НС1. Имам един споделен хостинг при тях, който съм активирал някъде 2002, ако не се лъжа - тогава бяха goto.bg, а по някое време го прехвърлих към новата им НС1. Понеже акаунтът е стар и беше с неограничено дисково пространство. Новият вариант на плана Бизнес Хостинг има 30 ГБ, но моето си беше останало неограничено. От там си махнах почти всички сайтове, тъй като постоянно им превишавах процесорното време и ме заплашваа да го спрат. Това ОК. Остана един форум Инвижън и един магазин на Престашоп, които пълнят процесорния лимит догоре.

Имаме процесорни и RAM памет лимити, защото не може споделен хостинг акаунт да използва ресурсите на целия сървър и да го претоварва. Лимитите са в зависимост от плана, който използвате и колкото е по-ниска цената му толкова по-малко сървърни ресурси можете да използвате. Един сървър струва много повече от 10 лв. на месец, за да можем да позволим един акаунт да използва всички ресурси на сървъра.

Понеже там имам много пространство, го използвах да си правя бекъп на ВПС-а, за което постоянно заето бяха между 80-100 ГБ, което включва бекъм за последните 10 дни.

Вчера сутринта получавам репорт, че бекъпа е неуспешен. Влизам в Цпанела на НС1 акаунта. Сложена ми е квота 30 ГБ. Това, да речем, може да се приеме по някакъв начин, макар че поне тряваше да ме предупредят... Все пак в общите им условия пише:



Но каква беше изненадата ми, когато влизам в папката с бекъпите и те са изцяло ИЗТРИТИ!!!

Без предупреждение, без имейл, без нищо...

Отварям общите им условия. Намирам:



И все пак пише, че акаунтът ще бъде спрян, а не че ще ми изтрият бекъпите :)

Както и да е - имайте предвид, че явно там по всяко време могат да променят условията и да ви изтрият информацията без каквото и да е предупреждение или известие...

Бизнес хостинг планът позволява използването до 30GB място. Никога не сме позволявали или рекламирали неограничено хостинг пространство. Според общите условия, които цитирахте, нямате право да използвате пространството за записване на бекъпи. Ние правим 7 отделни бекъпа за Вашия акаунт за всеки от последните 7 дни и в описания случай сме правили бекъп на Вашия бекъп. Вашият акаунт е използвал 160GB място от позволени 30GB. Използвал сте 130GB място в продължение на месеци безплатно и освен това в разрез с условията ни за ползване. До колкото разбирам сте знаел, че нямате право да използвате пространството за бекъп и въпреки това сте го използвал по този начин. Приемаме упреците за изтриването на бекъпите и ще допълним условията ни за ползване, че ако се използва пространството на хостинга за бекъп ще ги трием без предопреждение. Ако желаете можем да върнем Вашите бекъпи, за които сте използвал нашия хостинг ако решите да заплатите използваното от Вас пространство по 10 лв. за всеки 30GB според цените на нашите планове.

Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви умоляваме да спазвате условията за ползване, за което благодарим предварително.
 
За: NS1 - вредно за вашето здраве

За: NS1 - вредно за вашето здраве

Каква е тая мания да се вършат неща без предупреждение? Не мога да разбера толкова ли е трудно да се напише един мейл, където се казва, че превишава еди какви си параметри и има примерно 24 часа да оправи нещата. Все пак човекът ви е КЛИЕНТ от години. И защо го изнудвате за пари, за да му възстановите неговите файлове, които първоначално сте приели да съхранявате без забележки? Аз като потенциален клиент след прочетеното в тази тема никога не бих си взел хостинг от вас. Сега използвам един от по-големите български доставчици и такива неща не е имало никога. При проблем хората винаги предупреждават и дават време за реакция, а не режат подмолно с тайната цел после да искат пари. Спират веднага акаунти само ако нещо в тях застрашава работата на целия сървър. Тук не видях нищо, което да застрашава работата на целия сървър и да налага спешни мерки.
 
Re: За: NS1 - вредно за вашето здраве

Re: За: NS1 - вредно за вашето здраве

Ако желаете можем да върнем Вашите бекъпи, за които сте използвал нашия хостинг ако решите да заплатите използваното от Вас пространство по 10 лв. за всеки 30GB според цените на нашите планове.
Тук вече се изра*те на метеното. А толкова обещаващо започна поста Ви...

Сега излиза, че изнудвате клиент, защото не сте могли да го "хванете" навреме. Жалко, че за 100 лв ще загубите куп клиенти.
 
За: NS1 - вредно за вашето здраве

За: NS1 - вредно за вашето здраве

Пример как с едно изречение се губят цял куп клиенти.
 
  • Like
Реакции: T_K
Re: NS1 - вредно за вашето здраве

Преди време и аз бях клиент на NS1.BG. Точно когато си бях пуснал поредната проформа за подновяване ми пристигна писмо, че ме молят да си изтрия AddOn домейна, който ми се полагаше в малкия план. В новите параметри на този план вече нямало AddOn домейни.

Аз съм го казвал на много места, ще го кажа и тук - и преди и сега вместо да увеличавате параметрите на хостинга си, вие ги намалявате. Няма как това ви действие да не породи негативни реакции. Иначе бях много доволен от хостинг услугата като надеждност и съпорт.
 
За: Re: За: NS1 - вредно за вашето здраве

За: Re: За: NS1 - вредно за вашето здраве

Каква е тая мания да се вършат неща без предупреждение? Не мога да разбера толкова ли е трудно да се напише един мейл, където се казва, че превишава еди какви си параметри и има примерно 24 часа да оправи нещата. Все пак човекът ви е КЛИЕНТ от години. И защо го изнудвате за пари, за да му възстановите неговите файлове, които първоначално сте приели да съхранявате без забележки? Аз като потенциален клиент след прочетеното в тази тема никога не бих си взел хостинг от вас. Сега използвам един от по-големите български доставчици и такива неща не е имало никога. При проблем хората винаги предупреждават и дават време за реакция, а не режат подмолно с тайната цел после да искат пари. Спират веднага акаунти само ако нещо в тях застрашава работата на целия сървър. Тук не видях нищо, което да застрашава работата на целия сървър и да налага спешни мерки.

Акаунтът е работил използвайки пространството за бекъп в продължение на много месеци. Ние разбрахме за него след като мониторинг системата ни уведоми, че мястото на въпросния сървър е достигнало критична точка и е намаляло твърде много. Тогава прегледахме кой акаунт използва пространството и разбрахме, че акаунта на клиента използва 160GB място от позволени 30GB. Видяхме, че използва пространството за бекъп на виртуален сървър и ще запълни цялото дисково пространство на сървъра. Това ще доведе до спиране на работата на сайтовете на всички останали клиенти на този сървър, няма да могат да си получават пощата или да изпращат такава. Затова бяха взети мерки за изтриването на качените бекъпи.

Не изнудваме за пари, а просто даваме възможност на клиента да достъпи качената от него информация стига да заплати за пространството, което е ползвал безплатно с месеци и за което не е плащал никога въпреки че го е използвал за бекъп, което не позволяваме според условията за ползване, които той цитира в темата. Приемаме забележката за липса на изпратено съобщение до клиента и ще допълним условията за ползване, че когато пространството се използва за бекъп, то създадените бекъпи ще бъдат изтривани без предупреждение, но в създалата се ситуация със запълнения диск и останалото малко свободно място не можем да рискуваме сайтовете на другите клиенти да спрат да работят заради един клиент, който не спазва условията за ползване. Последното, което искаме да правим, е да изнудваме клиенти за по 100 лв. Всеки месец харчим хиляди левове за нови сървъри, оборудване и реклама и 100-200-500-5000 лв. няма да имат никакво влияние. Тази критика е неоснователна. От 10 години сме на пазара и сме най-старата хостинг компания, която в момента съществува на българския пазар. Не бихме си позволили да изнудваме клиент и никога не сме го правили. Съмнявам се, че има фирма, която чрез изнудване на клиенти може да се задържи 10 години на пазара.
 
За: NS1 - вредно за вашето здраве

За: NS1 - вредно за вашето здраве

Той е виновен, вие сте виновни. Всеки е виновен и всеки може да обвинява и повтаря едно и също. Въпроса не се състои в това.

Едва дали сървърът от веднъж е достигнал критичната си точка, едва дали е щял в следващите няколко часа да излезе извън строй. Със сигурност най-малкото имейл или спешно позвъняване по телефона е могло да бъде предприето като първо действие. Следва разговор с човека и със сигурност се достига до разбирателство, всеки щеше да е доволен и тази тема нямаше да съществува. Или поне не с подобно заглавие.

И е много грозно и незнам с каква цел обичат хората да се хвалят колко пари за еди какво си харчат. Това ли е начина да се изкарате колко сте богати и как ей така, заради тази тема трябва да ви се платят 100 лева?! Ок, първата компания сте, но имате да наваксвате изпреварване от последвало възникнали фирми. А и малкото опит, който имам, доказва че въпреки, че дадена компания е с голям опит и съществува от Х години, това абсолютно нищо не означава.

Истината и перспективите зависят от клиентите ви и тяхното мнение за вас. Днес получих оплакване от мой приятел и ваш клиент, вярно - в друга насока, но все пак още едно лошо мнение.

Нищо лично нямам. Не съм ви използвал като хостинг компания, но бих ви дал съвет да работите - винаги и само в полза на клиента! :)
 
За: NS1 - вредно за вашето здраве

За: NS1 - вредно за вашето здраве

Той е виновен, вие сте виновни. Всеки е виновен и всеки може да обвинява и повтаря едно и също. Въпроса не се състои в това.

Едва дали сървърът от веднъж е достигнал критичната си точка, едва дали е щял в следващите няколко часа да излезе извън строй. Със сигурност най-малкото имейл или спешно позвъняване по телефона е могло да бъде предприето като първо действие. Следва разговор с човека и със сигурност се достига до разбирателство, всеки щеше да е доволен и тази тема нямаше да съществува. Или поне не с подобно заглавие.

И е много грозно и незнам с каква цел обичат хората да се хвалят колко пари за еди какво си харчат. Това ли е начина да се изкарате колко сте богати и как ей така, заради тази тема трябва да ви се платят 100 лева?! Ок, първата компания сте, но имате да наваксвате изпреварване от последвало възникнали фирми. А и малкото опит, който имам, доказва че въпреки, че дадена компания е с голям опит и съществува от Х години, това абсолютно нищо не означава.

Истината и перспективите зависят от клиентите ви и тяхното мнение за вас. Днес получих оплакване от мой приятел и ваш клиент, вярно - в друга насока, но все пак още едно лошо мнение.

Нищо лично нямам. Не съм ви използвал като хостинг компания, но бих ви дал съвет да работите - винаги и само в полза на клиента! :)

Не смятам, че сме виновни за нещо, защото по никакъв начин не сме навредили на клиента. Не искаме от него да заплати безплатно използваното пространство. Не сме му спирали акаунта. Не сме причинили прекъсване на услугата. Изтрили сме качените от него бекъпи, които няма право да качва и които пазим на нашите бекъп сървъри и можем да възстановим при нужда по всяко време. За момента сме единствените в България от всички компании, които предлагат възможност за възстановяване на 7 различни бекъпа за последните 7 дни. Бекъпите на клиента бяха изтрити, за да не се препълни сървъра. Отново казвам, че поемаме вината за неуведомяването на клиента и в бъдеще няма да допускаме тази грешка. Относно харченето на пари - казах го, за да разберете колко абсурдни са упреците, че се опитваме да изнудим клиента да плати 100 лева. Ако работехме по този начин да сме напуснали пазара много отдавна.
 
Re: NS1 - вредно за вашето здраве

ns1bg, не знам на каква позиция работите във фирмата, но доста има да учите за отношенията с клиентите.

Считам темата за изчерпана.
 
Статус
Not open for further replies.

Горе