bgkulinar
Меринджей
Направо съм възмутен как в 21 век - времето на интернет и информационните технологии, достъпът до информация е максимално ограничен и то за информация, касаеща личните ти финанси. И така малко предистория:
До скоро бях много доволен клиент на Пощенска банка, но в един момент ми се струпаха куп неприятности:
1. Забравих си ПИН-а на картата, поисках преиздаване и след 3 седмици чакане се оказа, че не могат да ми преиздадат ПИН и ми издадоха нова карта (безплатно, ама 1 месец не мога да си барам парите).
2. Трябва да чакаш един месец, ако случайно искаш да направиш справка кое плащане от кой търговец е поискано. Добре, че съм много нетърпим към разни бюрократи, та се сдобих с инфото за два дни.
3. Последния ми осребрен чек там, ми го осребриха за почти 40 дни и то защото се обадих и ги натиснах - парите били в някаква сметка и трябвало не знам какво си.
4. Когато вдигнаха минимума ма таксата за осребряване от 5 долара на 10 евро, никой по никакъв начин не ме уведоми. Седя и се пуля какви са тия 19.56 лева разходи.
Върхът на наглостта беше опитът ми да си регистрирам дебитната карта за разплащане в Paypal. За да стане валидацията Пейпалци те чарджват с 1.50 евро (които ти връщат при първото плащане), и в разпечатката трябва да има до тяхното име 4 цифрен код, с който да се приключи валидацията. Да, ама не. След много разговори, изгубено време и скъсани нерви се оказва, че НЯМАЛО такъв номер. Тъпото е, че не можеш да провериш какво пише на транзакцията на търговеца. Когато поисках да ме свържат с кората, които отговарят за картовите разплащания, ми отговориха, че това било конфиденциална информация и не можели да ми я предоставят.
Питам като не могат да ми предоставят тази информация, да ми дават подробна разпечатка на плащанията. Оказва се, че и това не можело. На по-любознателните предоставям информацията, която можеш да вземеш от Пощенска (в червено е номерът на картата ми). Видно е, че не може да се разбере кой е търговецът, камо ли някакво допълнително инфо.
До скоро бях много доволен клиент на Пощенска банка, но в един момент ми се струпаха куп неприятности:
1. Забравих си ПИН-а на картата, поисках преиздаване и след 3 седмици чакане се оказа, че не могат да ми преиздадат ПИН и ми издадоха нова карта (безплатно, ама 1 месец не мога да си барам парите).
2. Трябва да чакаш един месец, ако случайно искаш да направиш справка кое плащане от кой търговец е поискано. Добре, че съм много нетърпим към разни бюрократи, та се сдобих с инфото за два дни.
3. Последния ми осребрен чек там, ми го осребриха за почти 40 дни и то защото се обадих и ги натиснах - парите били в някаква сметка и трябвало не знам какво си.
4. Когато вдигнаха минимума ма таксата за осребряване от 5 долара на 10 евро, никой по никакъв начин не ме уведоми. Седя и се пуля какви са тия 19.56 лева разходи.
Върхът на наглостта беше опитът ми да си регистрирам дебитната карта за разплащане в Paypal. За да стане валидацията Пейпалци те чарджват с 1.50 евро (които ти връщат при първото плащане), и в разпечатката трябва да има до тяхното име 4 цифрен код, с който да се приключи валидацията. Да, ама не. След много разговори, изгубено време и скъсани нерви се оказва, че НЯМАЛО такъв номер. Тъпото е, че не можеш да провериш какво пише на транзакцията на търговеца. Когато поисках да ме свържат с кората, които отговарят за картовите разплащания, ми отговориха, че това било конфиденциална информация и не можели да ми я предоставят.
Питам като не могат да ми предоставят тази информация, да ми дават подробна разпечатка на плащанията. Оказва се, че и това не можело. На по-любознателните предоставям информацията, която можеш да вземеш от Пощенска (в червено е номерът на картата ми). Видно е, че не може да се разбере кой е търговецът, камо ли някакво допълнително инфо.