Re: Има ли смисъл от SEO в България
@МасТер - и последното в поста ми е добро, но много хора не са имали досег с Метро и другите хипермаркети и затова не са наясно с много от нещата.
Това за което говориш се отнася само до бързооборотните стоки, които навсякъде са еднакви - дъвки, бонбони, шампоани, консерви. Аз говорех за другите стоки, които човек избира внимателно преди да купи - като пример - фотоапарати, електро инструменти, и т.н. А и каква консултация могат да ти направи персонала в метро за един DSLR фотоапарат. Ами аз съм питал навремето в Технополис за една техника - продавача почна да ми отваря брошурите и накрая вика, ами прочети вътре то си пише.
И за да ти разсея напълно мнението - ценообразуването там не зависи от обема в такава степен, каквато всички предполагат. Метро когато прави промоция, не се съобразява с доставчика - определя дъвки Орбит зелен , че ще бъдат в брошурата им на промоция, и хоп печалбата на доставчика става почти 0. Но такава им е политиката, за да продаваш там, играеш по техните условия.
А точно Метро, печелят от съвсем друго нещо. Дори не ги интересува на кого колко стока ще продадат, но това е друга тема, а аз доста се отклоних.