Re: Финализиране на плащането в адсенсе
Тези които нямат плащания и не са си взели парите, успяхте ли да направите проучване кое е общото между акаунтите ви?
Акаунтите ви да не са откривани по едно и също време, всеки месец ли получавате или на няколко месеца, обема на сумите които получавате. Все има нещо което да е общо и от там може да разберете от къде идва причината точно вашите акаунти да имат проблем.
Трудна работа... кой знае кой невидим флаг от базата е свързващото звено. Ако общия признак беше лесно определим, досега нямаше да има проблем. Може например да е засегната групата, която на дадена дата, в определена минута е превключвала м/у стария и новия интерфейс... Забрави.
Адсенз служител е отговорил официално още на 13.10, че проблемът е известен и се работи по отстраняването му. Далеч съм от мисълта, че е просто написано и после забравено. Тоест, наистина се работи и това, че продължава да съществува и не са се справили с него за 15 дни е притеснително.
Ако се поразрови по-внимателно съпорт форума, картинката става още по-неприятна. Същия проблем го е имало и с плащанията през септември на заработеното през август, но в много по-малко разпространение. Вместо да се оправи, през следващия месец се е мултиплицирал. А следващия месец... колко хора ще засегне.
Добре е, че не видях никъде информация, че някой от засегнатите с приходи за август продължава да е с проблеми и за септемврийските пари. Като че ли няма забатачване, но... нещо се отстранява, друго изниква.
Лошо е, че няма особено адекватна реакция от служителите. Едно подобно начинание изисква партньори от двете страни, а съпорта не прилича много на любезно отношение като към партньор.