SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Финализиране на плащането в адсенсе

Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Ахам и аз да потвърдя.

Дойде е-майл че има направено плащане. Само дето в сайта на АдСенс (новия и стария интерфейс) не се показва че има плащане и съответно няма как да видиш детайлите. Дето се вика чакаме още. ;)
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Ахам и аз да потвърдя.

Дойде е-майл че има направено плащане. Само дето в сайта на АдСенс (новия и стария интерфейс) не се показва че има плащане и съответно няма как да видиш детайлите. Дето се вика чакаме още. ;)

И при мен е така, има мейл, че е изпратено, но няма никакви данни в акаунта за сума, камо ли номер :mad::mad::mad:
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

В съпорт форума има няколко мнения на потребители, успели да си вземат превода без MTCN.
Не се надявайте, сега говорих с WU отдела на ПБ - това е почти невъзможно от БГ. Тукашните дилъри нямат опция за търсене по име, само по MTCN. Момичето не беше особено убедено, ако има свръхекстрена ситуация... може и да стане нещо, но задължително по сложна процедура, с обаждания до САЩ итн.
Тоест, у нас не може да издирят превода по име на получател, име на изпращач и сума... ще си чакаме за отстраняване на бъга.

ПС - Подозирам, че може би след лично допитване до БГкулинаря, Гугъл е установил кои са ламерите в страната и е решил да ги накаже с известно забавяне както им се полага.
 
Последно редактирано:
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Май ние, които вдигахме се оказахме наистина най-проблемните :D

Така, във форума на гугле намерих инфо, че днес щял да се оправи проблема :confused:

ето тук първия пост
http://www.google.co.uk/support/for...56&hl=en&fid=202b3083aea1f5560004a8fa8f32cf94
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Добре звучи.
Само че, защо реши, че това касае сегашната ситуация. Предвид датата на коментара 7/27/11 според мен става въпрос за бъг в края на юли...

В основната тема за октомврийския проблем не виждам изказване на служител - http://www.google.com/support/forum/p/AdSense/thread?fid=4d18287fd9d409c80004b056adc12fe7&hl=en
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

И при мен се получи този номер. В панела показва
Balance at end of September €0.00
и че няма да има плащане, но пък получих известие, че имам плащане и да ида да си видя данните. Данни разбира се няма.

Явно имат някакво разминаване отново и едната ръка не знае какво прави другата. На фирми динамични като Г такива неща им се случват постоянно, но пък обикновено не са проблем. Това от което съм изненадан е че "инженерите" им цял месец не могат да го оправят. Аз го забелязах проблема още в началото на месеца от средата вече стана очеваден и няма нищо общо с новия интерфейс, защото се случва и в стария. Предполага се, че сега когато ножа вече опира до кокала "инженерите" им ще направят вече нещо.
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Гугъл знае кои са добрите момчета и без да се допитва. А добрите момчета вече си харчат парите ;).
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Гугъл знае кои са добрите момчета и без да се допитва. А добрите момчета вече си харчат парите ;).

Когато, котката спи мишките танцуват :D
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Гугъл знае кои са добрите момчета и без да се допитва. А добрите момчета вече си харчат парите ;).

Редакция.

Тук теглих резонните няколко майни на Кулинарчето, но като че ли не си заслужава.

Ще се огранича само с молба - напусни тази тема, достатъчно глупости изписа. Остави заинтересованите да обменят информация на спокойствие и си харчи парите с кеф.


nikoladd, не разбирам защо се заяждаш с кулинаря - стана това, което той каза преди повече от 2 седмици - че плащанията ще излязат дори и да не са изписани в системата... по-горе имаше и линк, че инфото за плащанията ще бъде налично днес... с кое точно е бил безполезен?

Мисля, че не си проследил казуса достатъчно задълбочено.
Става дума, че Гугъл имат проблем. Било то с финализиране на приходи или с дисплейване на финализирането.
Тезата, че няма проблем и всичко е наред е ясно, че е несъстоятелна от поне 15 дни.
Това, че има направено плащане, но детайли за него не са достъпни е толкова голям проблем, колкото би бил и ако няма направено плащане...
 
Последно редактирано:
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

nikoladd, не разбирам защо се заяждаш с кулинаря - стана това, което той каза преди повече от 2 седмици - че плащанията ще излязат дори и да не са изписани в системата... по-горе имаше и линк, че инфото за плащанията ще бъде налично днес... с кое точно е бил безполезен?
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

@kobretti, прочети цялата тема и ще разбереш защо кулинара е трън в очите тук в тази тема.
Плащанията не са ясни това е факт, за кулинара многократно стана ясно, че си е взел парите. Няма да сбъркам ако кажа, че темата е супер актуална за недоволните като нас, които още чакат. Предлагам на доволните да продължат напред.
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Ще се огранича само с молба - напусни тази тема, достатъчно глупости изписа. Остави заинтересованите да обменят информация на спокойствие и си харчи парите с кеф.
Тия молби - в Сетком. Тук ще пиша, кодето и когато поискам, докато не получа забрана/бан/предупреждение от по-висша инстанция. Ако не ми харесваш постовете, просто ги пропускай.
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Тия молби - в Сетком. Тук ще пиша, кодето и когато поискам, докато не получа забрана/бан/предупреждение от по-висша инстанция. Ако не ми харесваш постовете, просто ги пропускай.

Кулинаре разбунваш духовете, като се намесиш в тази тема и става мазало. Сигурно не си хлапак, но се държиш като такъв, когато не ти харесва нещо правиш напук. Сигурно ти пускаш червените коментари, така че ще те цитирам "Ако не ми харесваш постовете, просто ги пропускай."
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Не съм аз с червеното ;). Само на николадд му направих сторно.
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Не съм аз с червеното ;). Само на николадд му направих сторно.

Щом не си ти трололото, тогава имаш официално извинение от мен за "хлапака" и за "червеното".
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Тия молби - в Сетком. Тук ще пиша, кодето и когато поискам, докато не получа забрана/бан/предупреждение от по-висша инстанция. Ако не ми харесваш постовете, просто ги пропускай.

Не съм аз с червеното ;). Само на николадд му направих сторно.

Ей не остави човека. Аман от отрицателни и злорадствени коментари. Какво като си си взел парите. Отиди и си харчи. Какво се месиш като не ти е работа.
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Тези които нямат плащания и не са си взели парите, успяхте ли да направите проучване кое е общото между акаунтите ви?
Акаунтите ви да не са откривани по едно и също време, всеки месец ли получавате или на няколко месеца, обема на сумите които получавате. Все има нещо което да е общо и от там може да разберете от къде идва причината точно вашите акаунти да имат проблем.
 
Re: Финализиране на плащането в адсенсе

Тези които нямат плащания и не са си взели парите, успяхте ли да направите проучване кое е общото между акаунтите ви?
Акаунтите ви да не са откривани по едно и също време, всеки месец ли получавате или на няколко месеца, обема на сумите които получавате. Все има нещо което да е общо и от там може да разберете от къде идва причината точно вашите акаунти да имат проблем.

Трудна работа... кой знае кой невидим флаг от базата е свързващото звено. Ако общия признак беше лесно определим, досега нямаше да има проблем. Може например да е засегната групата, която на дадена дата, в определена минута е превключвала м/у стария и новия интерфейс... Забрави.
Адсенз служител е отговорил официално още на 13.10, че проблемът е известен и се работи по отстраняването му. Далеч съм от мисълта, че е просто написано и после забравено. Тоест, наистина се работи и това, че продължава да съществува и не са се справили с него за 15 дни е притеснително.
Ако се поразрови по-внимателно съпорт форума, картинката става още по-неприятна. Същия проблем го е имало и с плащанията през септември на заработеното през август, но в много по-малко разпространение. Вместо да се оправи, през следващия месец се е мултиплицирал. А следващия месец... колко хора ще засегне.
Добре е, че не видях никъде информация, че някой от засегнатите с приходи за август продължава да е с проблеми и за септемврийските пари. Като че ли няма забатачване, но... нещо се отстранява, друго изниква.
Лошо е, че няма особено адекватна реакция от служителите. Едно подобно начинание изисква партньори от двете страни, а съпорта не прилича много на любезно отношение като към партньор.
 

Горе