SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Globul се подиграва с бизнес клиентите

Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Преди два дни щастливо прекратих договора на фирмата ми с Globul. Най-малко 1000 пъти ме попитаха дали съм сигурен че го искам :D

Вече съм щастлив клиент на Виваком - пуснах 4 карти на доста по-добра тарифа от тези на глобул. Имам за същата цена на абонамента 8 лева на месец тези разлики спрямо глобулските:

- 3 стотинки на минута по-ниска тарифа
- по 30 безплатни минути на месец повече към Виваком, общо 50.
- по 10 безплатни минути на месец повече към всички оператори в Бг.
- по около 100 лева отстъпка от цената на всеки от трите телефона които взех (спряма магазинната им цена)

Отделно от тези трите си пуснах net&call max за 30 лева на месец и купих Samsung Galaxy 9000 за 579 лева. Общо похарчих около 900 и кусур лева само за телефони и ми е наистина много кеф че не съм ги дал на глобул които не го заслужават, а и никога нямаше да ми предложат толкова изгодни цени :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Преди два дни щастливо прекратих договора на фирмата ми с Globul. Най-малко 1000 пъти ме попитаха дали съм сигурен че го искам :D

Вече съм щастлив клиент на Виваком - пуснах 4 карти на доста по-добра тарифа от тези на глобул. Имам за същата цена на абонамента 8 лева на месец тези разлики спрямо глобулските:

- 3 стотинки на минута по-ниска тарифа
- по 30 безплатни минути на месец повече към Виваком, общо 50.
- по 10 безплатни минути на месец повече към всички оператори в Бг.
- по около 100 лева отстъпка от цената на всеки от трите телефона които взех (спряма магазинната им цена)

Отделно от тези трите си пуснах net&call max за 30 лева на месец и купих Samsung Galaxy 9000 за 579 лева. Общо похарчих около 900 и кусур лева само за телефони и ми е наистина много кеф че не съм ги дал на глобул които не го заслужават, а и никога нямаше да ми предложат толкова изгодни цени :)
запази ли си старите номера?
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

И мен ме издървиха със сметка 200 лв по дейта сим, което по мои сметки означава, че трябва да съм направил 7 ГБ трансфер, а картата я ползвах само на 1 нетбук, който беше само за браузване, мейл и скайп. Програмата на Глобул показваше 500 МБ, изразходвани за последните ДВА месеца... И това става 1 месец преди изтичане на договора... Заебах ги... След година почнаха да ми звънят от КредитРеформ... И тях ги отсвирих... Не последва нищо...
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

И мен ме издървиха със сметка 200 лв по дейта сим, което по мои сметки означава, че трябва да съм направил 7 ГБ трансфер, а картата я ползвах само на 1 нетбук, който беше само за браузване, мейл и скайп. Програмата на Глобул показваше 500 МБ, изразходвани за последните ДВА месеца... И това става 1 месец преди изтичане на договора... Заебах ги... След година почнаха да ми звънят от КредитРеформ... И тях ги отсвирих... Не последва нищо...

И на мен ми звъняха от кредитреформ, съгласих се да платя някаква част от парите, които трябваше да им платя, но в крайна сметка след 150-те лева, които вкарах не са ме търсили, не съм осъден, не съм в затвора.
 
Globul и фирми

Globul и фирми

запази ли си старите номера?

Не, защото не съм го искал. Те бяха тотално неизвестни, с трудни за запомняне номера, знаеха ги само членове на фамилията ни. Затова и нямаше смисъл да ги пазя.

Попитаха ме във виваком дали искам да ги запазя и прехвърля, но аз предпочетох да взема нови, с номера които аз си избрах от списък с 20-на които ми предложиха.

По-важното е че:
- Виваком се бръкна в джоба и извади 300 лева от своята печалба във вид на бонус от цени на gsm апарати за да ме привлече като клиент, а глобул не го направи.
- Всичко това за фирмен договор за само 3 карти на смешната тарифа от 8 лева на месец, а глобул не ми го предложи за цели 7 плюс една която беше на 20 лева на месец.
- 300-те лева отстъпка ги смятам спрямо възможната най-добра цена за съответния апарат която съм намерил в интернет, тоест отстъпката е била поне 300 ;) Например: този беше единия от трите и го взех за 209 лева със скромния план от 8 лева на месец, едва ли може да се намери за под 400-440 лева.
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Оферта от мобилен оператор:
С огромни букви:
Включете се сега и говорете цялото лято абсолютно безплатно.
Отдолу с по-малки букви:
С любим номер.
С още по-малък шрифт:
От 23:45 до 05:45 в почивните дни.
И със съвсем малки букви:
Предложението е валидно само при сключен договор за три години и включили се два абоната наведнъж.
 
За: Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Здравейте

По мое мнение Глобул (Globul) се подиграва с всичи клиенти
Бих искал да опиша моя случай , и ако има други подобни бих искал да помоля пострадалите да се свържат с мен за да предприемем някакви контра мерки.

Живея от доста време извън страната и понякога се налага да се обаждам на Бг телефони , включително и на Глобул.
При избиране на номер на Глобул в слушалката чувам звък "свободно" , никой не отговаря, и въпреки това разговора е таксуван като проведен.
В същото време в следващ или по следващ разговор с абоната разбирам че телефона на абоната въобще не е звънял.
Това се случва в приблизително 50 % от обажданията ми към този оператор.
Реших да разбера какво става.
Обадих се на моя оператор Vodafone (започнах да си мисля че си правят мръсотии помежду си) и описах случая. Хората проведоха разследване и ми се обадиха да съобщят че оператора на когото звъня изпраща таксуващ сигнал за започване на разговор, и за това разговора ми се отчита като проведен.
"Въоражен" с тази нформация написах писмо до customer service на Глобул като описах случая и информацията която ми предостави Vodafone.
В резултат получих стандартен и некомпетентен отговор , който при интерес мога да публикувам тук.
Разбира се изпратих второ запитване с някои уточнеия и въпроси на което не получих отговор.
 
За: Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Разбира се изпратих второ запитване с някои уточнеия и въпроси на което не получих отговор.
Има две комисии, които се занимават с телекомите - КРС (комисия за регулиране на съобщенията) и КЗП (комисия за защита на потребителите). Подаваш по една жалба в двете, прилагаш кореспонденцията с Водафон (в оригинал и в превод от заклет преводач) и ако е вярно, ще им скъсат гъзините от глоби.
 
За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

И аз съм имал същия случай при обаждане от чужбина в БГ. Сметката ми се таксува 10 лева (тарифите в съответната държава са тлъсти), а в БГ телефонът изобщо не е звънял. За жалост май е при всички BG оператори, не само при Globul :(
 
За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Интересно ми е какво печели Globul от цялата работа? Тези пари не влизат в тяхната каса.
 
За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

От години си знам, че когато съм в роуминг и звъня в България дори и да не се свържа, а само да чуя сигнал за свободно и разговора се таксува! Засичал съм го много пъти. Съответно винаги съм съветвал хората околу мен никога да не клипват в роуминг, защото това клипване ще им излезе солено - по-добре да си проведат една минута разговор.
 
За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Здравейте отново

Благодаря за споделените мнения
Вчера не успях да си допиша темата ,и сега искам да добавя че това не се случва когато звъня на кой да е друг номер от евро съюза
Звънял съм и от роуминг към различни телефони и никога не съм бил таксуван за непроведен разговор.
Струва ми се че правилата за разговори в евро съюза би трябвало да са еднакви за всички държави членки.
В случая искам да подчертая тоталното безхаберие на тези от кастъмър сапорта.
Предполагам че както и при други фирми така и при Глобул, този сапорт има една единствена задача - да се оправя с недовлни клиенти, но не като им помага, а като ги отказва. В случая са сбъркали адреса. Свикнал съм да плащам само за това което получавам.
Събрал съм доста доказателства и мисля да не се занимавам въобще с този оператор , а направо да ги пратя на институции които могат да вземат отношение по въпроса.
Крайно време е грабежите на този , а и на други оператори да бъдат спрени.
Вчера гледах по новините че операторите ще бъдат глобени заради СМС игрите. Мисля че трябва да бъдат глобени за така наречените "безплатни" минути, защото и това е подвеждаща информация.

Ще държим връзка

Поздрави

Hw
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

highway,
не те знам къде си с водафон, но ако си в ЮК, нещо водафон те цакат. Аз съм с виртуален оператор на водафон и найстина това ми се е случвало като звънна на глобул от УК. Даже един ден пробвах към 5 пъти. След това се обадих на съпорта на моя оператор (талк мобил) и те ми казаха, че ти разговори не са таскувани. Найстина на края сметката ми беше без тях.
2 неща: ползвал съм 3 оператора в УК: това се случва само на водаф/вирт водаф.
случва се само с номера на глобул.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

highway,
не те знам къде си с водафон, но ако си в ЮК, нещо водафон те цакат. Аз съм с виртуален оператор на водафон и найстина това ми се е случвало като звънна на глобул от УК. Даже един ден пробвах към 5 пъти. След това се обадих на съпорта на моя оператор (талк мобил) и те ми казаха, че ти разговори не са таскувани. Найстина на края сметката ми беше без тях.
2 неща: ползвал съм 3 оператора в УК: това се случва само на водаф/вирт водаф.
случва се само с номера на глобул.
***
наистина
 
За: Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

highway,
не те знам къде си с водафон, но ако си в ЮК, нещо водафон те цакат. Аз съм с виртуален оператор на водафон и найстина това ми се е случвало като звънна на глобул от УК. Даже един ден пробвах към 5 пъти. След това се обадих на съпорта на моя оператор (талк мобил) и те ми казаха, че ти разговори не са таскувани. Найстина на края сметката ми беше без тях.
2 неща: ползвал съм 3 оператора в УК: това се случва само на водаф/вирт водаф.
случва се само с номера на глобул.


В първия момент така си помислих и аз.
В рамките на 1 час имах 3 таксувани разговора които бяха само опит за свързване и побеснях
Звъннах на сапорта и те обещаха че ще ми се обадят по късно с резултатите от направената проверка.
След не повече от 20 мин ми се обадиха за да ми съобщят че таксуването на разговора от тяхна страна става след получаване на таксуващ сигнал от оператора на когото звъня.Т.е Трябва да се обърна към Глобул за повече информация. Споделиха нещо от сорта че "има и такива оператори" , без да се конкретизират :)
Щях да погледна на това със съмнение ако това не се случваше само с разговорите към България.
Никъде другаде не съм попадал на този "ефект" а съм звънял доста по света.
Не съм звънял скоро на абонати към други БГ оператори и нямам мнение за тях.
Но случващото се с Глобул е факт.

Всъщност, за момента съм решил проблема по друг начин.
Пратих за БГ една предплатена карта на водафон на която да се обаждам. Това се оказа добро попадение защото картата дори на роуминг в БГ разговорите ми излизат по евтино ако избирам БГ номер.
Пресметнах че така разговор с БГ за минута ми излиза по 25 евроцента за изходящия ми разговор заедно с входящия роуминг на картата в Бг. В същото време ако звънна директно на Бг номер (без роуминг) ми излиза почти 45 цента/мин.
А когато включим и таксуваните но непроведени разговори последната цена излиза дори повече.

Поздрави

Hw
 
За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Чувал съм на приятели да им вземат пари точно с подобни трикове и точно оператора Globul. На мен за щастие не ми се е случвало, може би защото съм клиент на Mtel, не че те са цвете за мирисане...

Ходили сме с приятели в Германия за коли и винаги си вземаме местни предплатени карти. Излиза по-евтино и си спестяваш главоболията с тукашните измамници. Така че и моят съвет е винаги от чужбина да си купувате местна предплатена карта. Дори не ти искат да я регистрираш, както тук.
 
За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Не клипвам , а искам да проведа разговор
Обаче се оказва че телефона отсреща не звъни. Изчаквал съм да вдигне някой повече от 2 минути така и така вече ми е таксуван разговора. Но не.
След това избирам отново и когато най после успея да се свържа се сетих да попитам дали е звънял телефона. Оказва се че не
Те иначе не биха имали далавера ако се проведе разговор.
Искам да подчертая че не всички неприети повиквания се таксуват. Приблизително 50 % от всички повиквания са нормални. Очевидно Глобул са заложили схема "тука има - тука нема" заради ширещото се мнение че хората извън БГ взимат мого пари , и вероятно пасат трева.
Това са мръснишки номера на тази фирма която твърди че се грижи за клиентите си.
Вече започвам да си мисля че тези номера са типични за гръцките фирми защото , и доколкото знам , по номера си пада и една друга вериха а именно - Мултирама. Имаше някакви лъжи за 7 минути, някаква игра "ако намерите по евтина стока от нашата - ние ще ви върнем парите" и др. където номерата им бяха разкрити от будни клиенти.
като че крадливия манталитет е характерен за фирми идващи от южната ни съседка.
За момента отнесох въпроса към КЗП и чакам отговор. Ако не вземат отношение вече ще занимавам институции извън БГ
Имам разпечатки за непроведените разговори както и становишено на оператора който ползвам в момента.
Но ми се струва че е крайно време хората да бойкотират подобни фирми и в крайна сметка те да напуснат пазара, като отворят място на други които са наистина качествени.
 

Горе