SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Globul се подиграва с бизнес клиентите

Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Въпросното обаждане, доколкото ми е известно е фейк.

И аз си мисля че е фейк - или виралка,
просто има доста непрофесионални за работник в кол център забележки.

... забележката за Урду в началото.
... трябва да ви уведомя, че тъна в блаженно неведение.
... момента да бъдете учтив вече е настъпил.
и т.н.

издават насмешка и надменност, които са недопустими в сферата на работа с клиенти.
Да не говорим че човека е прекалено "разговорлив" за някой на когото основната част за заплащането е на парче според обработените клиенти.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Ами прав съм. става въпрос за културни и социални различия. Не можеш да искаш от човек без образование и вероятно възпитание, да се държи като виконт. Гарантирам ти че на КЗД, хич не им пука за offensive attitude клаузите. А въпросният кол бой можеше да се опита да ориентира клиента без да му говори за блутут и инфра ред.

В случая КЗП нямат никакво основание да му правят проблем. Телефона не е част от услугата и според КЗП продавача на телефона, трябва задължително да предостави инструкции за употреба - това че някой няма и една мозъчна клетка в главата си и не може да чете, не е проблем на КЗП, още по-малко на някой, който трябва да отговаря за настройки на работа със услугата: телефония и мобилен интернет.

П.С. Да грешката е моя, не съм догледал. Става въпрос за КЗД, но никъде в разговора служителя не го е нарекъл циганин или малоумник.
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Мисля че кулинаря приказва за комисия за защита от дискримнация а не за защита на потребителя - КЗД и КЗП
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Дискриминация може да се прояви и чрез изказ и поведение, не само чрез обидни думи. Ако записът наистина не е фейк, има доста мотив за размисъл.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Дискриминация може да се прояви и чрез изказ и поведение, не само чрез обидни думи. Ако записът наистина не е фейк, има доста мотив за размисъл.

Абсолютно си прав. Ако записа не е фейк, наистина има доста мотиви за размисъл що за хора живеят в България. Вече се чудя дали блутут е човек и дали да не го изписвам с главна буква. И да се допитвам до лелята на познатия на Блутут, преди да скачам с парашут. :D Сигурно скоро ще има сборно издание със заглавие "Боже, колко мъка имало по жицата".
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Темата за Globul се движи добре , та реших да дам и аз своя принос. Тази фирма се отнася зле не само с бизнес клиентите. Три пъти съм се махал оттам. Двата пъти заради по-малко от обявените минути, а третият път щяха да ме съдят. Случаят:

Купувам телефон от Globul и вкарвам приятелските номера. Тъй като имах проблем и предишния път изчаках потвърждаващите смс-и че приятелските номера са активни и изчаках и 24 часа. На края на месеца във фактурата на Глобул всички номера от мрежата за приятели се оказват платени. (Напомням - имам потвърждение -смс, че са активирани.) Пускам молба, с номер, всичко. Един месец мина, три пъти звънях да питам, щели да ми отговорят. Отписах го номера и след 4 месеца идва заплаха от фирмата, която се занимава със съдебните на Globul да си платя иначе на съд. Викам, що бе, глейте, че съм си в правото. НЯма такова нещо, плащай или дело. Като ме издирвали при домоуправителя щото ме нямало, той ми пише бележки да звъня на еди кой си номер... грозно до немай къде. И оттогава не съм между 4-те милиона приятели на Globul.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

И оттогава не съм между 4-те милиона приятели....

Какви 4 милиона - то няма толкова мобилни телефона в България :) Това сигурно е броя на всички продадени предплатени карти от момента на основаването на фирмата им.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Темата за Globul се движи добре , та реших да дам и аз своя принос. Тази фирма се отнася зле не само с бизнес клиентите. Три пъти съм се махал оттам. Двата пъти заради по-малко от обявените минути, а третият път щяха да ме съдят.

Виж, предварително уточнявам, че няма да ставам адвокат на Глобул. Но например опита ли се да си прочетеш внимателно договора, в който е описано абсолютно всичко? Например в случай като твоя как се процедира. Жалба, отговор от оператора, споразумение, съд.... Не ги защитавам, просто констатирам, че на базата на договорите са си "вързали гащите" и правят тези безобразия. Аз също съм бил до някаква степен потърпевш от действията на операторите и в крайна сметка установявам, че правото е на тяхна страна. Просто така са го измислили.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Joro711, вярно е. Целта на тая тема не е да кажем на хората че Глобул не са с изправни договори, а да ни накара да четем внимателно и да не ги подписваме.

И така ще е докато не си променят условията така че да са изгодни за нас.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Joro711, вярно е. Целта на тая тема не е да кажем на хората че Глобул не са с изправни договори, а да ни накара да четем внимателно и да не ги подписваме.

И така ще е докато не си променят условията така че да са изгодни за нас.

Съвсем сериозно обмислям преминаването към предплатена услуга. Не съм съгласен да променят правилата постоянно и в техен интерес. И без това тези стотици и хиляди минути напоследък си стоят неизползвани.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Виж, предварително уточнявам, че няма да ставам адвокат на Глобул. Но например опита ли се да си прочетеш внимателно договора, в който е описано абсолютно всичко?

Глобул е определил едномесечен срок за отговор на молба, моята бе с дата и печат, отговор така и не получих. Не съм чел договор, защото в магазина ми дадоха само 1 листче договор за покупко-продажба, а другият с условията не ми бе даден и Глобул не може да докаже, че ми е дал такъв. Просто наглостта им беше уникална. Още пазя смс-те за активираните номера и фактурата, в която са посочени като платени, но не ми се занимава с дела, платих си спокойствие.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Много се чудих какво да напиша относно моето преподписване, първо в центъра им в CCS определено се изненадаха като разбраха, че търговеца не се е свързал преди да ми изтече срока, вероятно това е и политика на търговците за да не губят клиенти, но още по-странното в случая е, че търговеца определя един бюджет за телефон, а по система излиза друг с около 25% повече :) понеже не съм наясно, някой да знае защо има такава разлика?
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

че търговеца определя един бюджет за телефон, а по система излиза друг с около 25% повече

При мен нямаше такова нещо, и на двете места ми казаха едно и също - дадоха ми доста голям избор: дърво или дърво :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Когато имам несъгласие с изпълнението на договора от тяхна страна, какъв е реда законово да искам да го прекратят?
В смисъл - жалба към тях, към някой друг, КЗП...?
Благодаря.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Когато имам несъгласие с изпълнението на договора от тяхна страна, какъв е реда законово да искам да го прекратят?
В смисъл - жалба към тях, към някой друг, КЗП...?
КЗП могат да ги глобят за нелоялни практики. Договор се разваля по взаимно съгласие, с прекратяване не едина от страните (смърт, ликвидация на д-во) и чрез съда. Разбира се, добре обосновано заявление за прекратяване може да ги накара да се съгласят, макар че се съмнявам. Аз лично бих им написал нотариално заверена покана за прекратяване на договора с основание, каквто считаш, че е основанието и им даваш месец за отговор. После отивате на съд.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

„Точно Globul е операторът, който отказва на потребителите да се пренесат, като използва аргументи като например факта, че потребителят е сменил своята лична карта и нейният номер не съответства на този, отразен в системата на Globul. При масовата смяна на лични документи, подобен тип антипотребителски решения имат огромен ефект. Липсата на посочен в заявлението вход или номер на апартамент, като част от постоянния адрес, също се използва от Globul като основание да се откаже преносимост на потребителите. Друг подобен метод е, при наличие на няколко представляващи на едно юридическо лице с еднаква представителна власт, да се изисква заявлението да е подписано от представителя, който преди години е сключил договора с Globul”, твърди М-Тел.

Какво мога да кажа - това което цитирах отгоре и правят глобул е неземна простотия!
 

Горе