Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!
Слагаме фитила.Та не разбрах какво правим за бомбата: Globul?
Дори при телефонния маркетинг, телефонът е канал, а не средство. БТВ, ще те разочаровам, но точно фирмите правещи телефонен маркетинг ползват VOIP телефония - нещо, за което на мобилните оператори им се изправят косите.Е, това сериозно ли го мислиш за Телефонията?
То си е цяла наука "Телефонни продажби"
oпааа, издънка с фитила. то само с клепане не става. проучи въпроса. и аз мразя глобул и им вися с пари дето никога няма да видят, но по цигански начин не е ОК.
Какво точно имаш предвид? Препредал съм думите на Еди. Ако нещо не е наред, поправете ме. И нека избягваме дискримационни изрази.oпааа, издънка с фитила. то само с клепане не става. проучи въпроса. и аз мразя глобул и им вися с пари дето никога няма да видят, но по цигански начин не е ОК.
Какво точно имаш предвид? Препредал съм думите на Еди. Ако нещо не е наред, поправете ме. И нека избягваме дискримационни изрази.
Реши нещо да ме нахейтиш ли, кво ли?
Оферта от Глобул за BlackBerry 8707g http://www.globul.bg/bg/promotion.html?id=164 с договор за една година цена 399, за две години 379
Оферта за апарата БЕЗ договор http://www.globalnet.bg/bb_8707 - 899 лвАз виждам бонус от 500 лева, ти на колко лева го оценяваш bonusa?
3. Когато започнеш да работиш с "определената група на обществото" и разбереш, че ти носят единсвено загуби(и то големи), тогава друго ще заприказваш.Ама щом тази "определената група на обществото" ви носят загуби защо им правите договори ???. Изчел съм ти почти всички коментари, и мога да кажа че говориш пълни глъпости.
Сега проверих, защото имах доверие на Един, а ти побърза да ме нападнеш. Бих подкрепил всеки, който е получил неадекватно отношение, независимо от предоставящия услугата.
Което и от двете да е, трябва да се промени.В случая това може да е политика на компанията, а не неадекватно отношение.
Което и от двете да е, трябва да се промени.