SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Globul се подиграва с бизнес клиентите

Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Та не разбрах какво правим за бомбата: Globul?

Вътре ли сте или ще чакаме шефовете им да се вразумят от само себе си?
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Телефонията е просто една услуга, не по различна от градския транспорт, тока, парното, водата.

Ако отидеш некъпан на среща за подписване на договор, пак няма да можеш да го подпишеш, но това не значи, че ако си изкъпан, водата е помогнала за подписването му. А, да, да не забравяме, че ние сме си платили за тази услуга, с което сме квит.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

А бе моля ти се..... сега ще започне да ни обяснява: представяте ли си ако въобще нямаше gsm-и какво щеше да е.... лошооо, мнооооого лошо. Затова: замислете се всички колко ни е нужен глобул, изправете се и нека всички да им ръкопляскаме :D

То затова за PR и ORM си има специалисти, това не е за всеки :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Та не разбрах какво правим за бомбата: Globul?
Слагаме фитила.

Е, това сериозно ли го мислиш за Телефонията?

То си е цяла наука "Телефонни продажби"
Дори при телефонния маркетинг, телефонът е канал, а не средство. БТВ, ще те разочаровам, но точно фирмите правещи телефонен маркетинг ползват VOIP телефония - нещо, за което на мобилните оператори им се изправят косите.
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

oпааа, издънка с фитила. то само с клепане не става. проучи въпроса. и аз мразя глобул и им вися с пари дето никога няма да видят, но по цигански начин не е ОК.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

oпааа, издънка с фитила. то само с клепане не става. проучи въпроса. и аз мразя глобул и им вися с пари дето никога няма да видят, но по цигански начин не е ОК.
Какво точно имаш предвид? Препредал съм думите на Еди. Ако нещо не е наред, поправете ме. И нека избягваме дискримационни изрази.

Ето как глобул, стимулира ползване на допълнителни услуги.
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Какво точно имаш предвид? Препредал съм думите на Еди. Ако нещо не е наред, поправете ме. И нека избягваме дискримационни изрази.

думите на еди са в най-добрия случай неточни, в най-лошия подвеждащи.
Напр, прослувутата му отстъпка до 300лв. Интересно ми е кой модел колко струва на пазара и дали е с 300 лв по-евтин на договор.
Напр.
Ифон = 1000 лв пазарна цена
с 24 месеца по 30лв/месец го получавате за само 700лв първа вноска.
И подобни 'бонуси'.
Бонуси в БГ за ГСМ няма. всичко се плаща солено и пресолено.
Това не означава ве ВСИЧКИ оператори не са супер дразнещи.
Затова ти е скапан фитила. Или пиши за всички или недай пиши изобщо.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Реши нещо да ме нахейтиш ли, кво ли?

Оферта от Глобул за BlackBerry 8707g http://www.globul.bg/bg/promotion.html?id=164 с договор за една година цена 399, за две години 379

Оферта за апарата БЕЗ договор http://www.globalnet.bg/bb_8707 - 899 лвАз виждам бонус от 500 лева, ти на колко лева го оценяваш bonusa?
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Доста глупаво е това, което правите (бомбата), подкладено от 1 недоволен.
Аз имам опит и с трите оператора, точно като корпоративен/фирмен клиент, и мога да кажа, че и при трите си има и отстъпки при телефоните, и отстъпки в цените на услугата при преподписване.
Не знам на колегата какво (не) са му предложили от Глобул, по-скоро смятам, че е лично отношение на Акаунта му, или просто Акаунта е "тарикат" и си прибира бонусите (и това съм го виждал на живо и то не в Глобул).
Та общо взето, като потребител на GSM услуги от далечната вече 1998 г., мога да кажа, че и трите оператора са 1 дол дренки.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Нали се сещаш, че на Еди му е през перископа, че проблемът е на акаунт мениджъра. За Един акаунтът е компанията. Ако си прибира бонусите, от Глобул да се оправят с него, дотогава ще ги бомбим.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Реши нещо да ме нахейтиш ли, кво ли?

Оферта от Глобул за BlackBerry 8707g http://www.globul.bg/bg/promotion.html?id=164 с договор за една година цена 399, за две години 379

Оферта за апарата БЕЗ договор http://www.globalnet.bg/bb_8707 - 899 лвАз виждам бонус от 500 лева, ти на колко лева го оценяваш bonusa?

няма хейт. ама и ти чак сега провери, а аз не съм :) ;)
мисълта ми е, че и 3те ГСМ опер. са пълно дърво, за всичко, не върви да плюем само по един. Нали?
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Сега проверих, защото имах доверие на Един, а ти побърза да ме нападнеш. Бих подкрепил всеки, който е получил неадекватно отношение, независимо от предоставящия услугата.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

3. Когато започнеш да работиш с "определената група на обществото" и разбереш, че ти носят единсвено загуби(и то големи), тогава друго ще заприказваш.
Ама щом тази "определената група на обществото" ви носят загуби защо им правите договори ???. Изчел съм ти почти всички коментари, и мога да кажа че говориш пълни глъпости.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Сега проверих, защото имах доверие на Един, а ти побърза да ме нападнеш. Бих подкрепил всеки, който е получил неадекватно отношение, независимо от предоставящия услугата.

В случая това може да е политика на компанията, а не неадекватно отношение.

И той си е в правото да си дигне чуковете и да отиде при друга компания като нов клиент и там да му дадат голям бонус при нов договор. Сега с преносимостта на номерата ще си запази същите номера. И може да си сменя операторите при всяко изтичане на договор.


Проблемите са доста по-сериозни, че реално липсва конкуренция м/у трите оператора. И израза "Всички са маскари" важи с пълна сила и за трите мобилни оператора.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

В нашата фирмата сменимхе оператора от M-tel на Vivacom (9-карти),запазихме си пълните номера, имаме неограничени разговори в групата и по 360 безп мин. към всички оператори, получихме лаптоп на стойност 850 лв.(за тези пари може и телефони),безплатен интернет(3G USB модем) за 1 година.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

В случая това може да е политика на компанията, а не неадекватно отношение.
Което и от двете да е, трябва да се промени.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Което и от двете да е, трябва да се промени.

Това, че ще е добре за потребителите не значи, че ще е добре за компанията. Все пак сделка има там където се пресичат интересите на купувача и продавача.

Какви сме ние че да налагаме промяна на условия по които една компания ще прави бизнес. Да бяхме акционери - ОК. Ама не сме. Т.е. ние нямаме никакво право да се бъркаме в работата на една частна компания освен в случаите когато нарушава законите.

Все едно някой утре да тръгне да се бърка в нашата работа и да ни казва на каква база да си определяме цените примерно. Ти за СЕО, аз за програмиране, дизайнерите за дизайн. Просто няма основание.

Още повече, че те не са монополисти. Да бяха монополисти като Енергото, ВиК-ато да се бъркаш в тяхната работа.

Ама тука като не ти харесват условията отиваш в друга компания. Има цели 2 оператора още (същия дол дренки). Даже законодателя се е погрижил да имаш прехвърляне на номерата с цел повишавана на конкуренцията. И на всичкото отгоре това криво ляво работи. Правят там спънки, ама работи.

Така, че просто няма основание на което да тръгнеш да искаш промяна на точно тези условия.


п.п.
А тази тактика се прилага във всички кабеларки. Всички дават промоции на новите си клиенти, ама старите си ги бръснат по високите цени.
 

Горе