SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Globul се подиграва с бизнес клиентите

Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Не могат да искат да премина на абонаментна такса 60 лв на месец с договор за 2 години и в същото време да си плащам телефона по 25 лв на месец лизингова вноска. И това при положение, че същия телефон се намира в магазин за 800 лв. От обява, донесен отнякъде може да се намери и за 600 лв. Струва ми се направо безумно да сключа такъв договор.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Какви сме ние че да налагаме промяна на условия по които една компания ще прави бизнес.
E, как кои сме ние? Ние сме най-важните, ние сме тези, които им плащат заплатите. Ако ни няма нас, на кого ще продават услугата си? На 1300-те млади кадъра ли? Освен това, целта на цялата тази ганимация е да ги накара да се променят за добро. Ако не го направят, толкова по-зле за тях.

И да, в мобилния сектор реална конкуренция няма. Има олигопол. Защо мислиш толкова време задържаха третия оператор и защо не идва четвърти? В омента на толкова хора им е писнало от светата троица, че дойде ли четвъртия, всички ще се изнесат към него. Някъде четох, че с четвъртия играч, ще започне истинската конкуренция. И тогава Глобул може би ще се замислят, че е било доста глупаво да изпуснат лоялните си клиенти.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

За нищо на света, ама абсолютно за нищо, при никакви условия не бих подписал договор с М-Тел. Ама оферти за телефони, ама безплатни минути. Не ме интересуват. Въпрос на лично отношение. Да не стане така и с Глобул....
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Не знам на колегата какво (не) са му предложили от Глобул, по-скоро смятам, че е лично отношение на Акаунта му, или просто Акаунта е "тарикат" и си прибира бонусите (и това съм го виждал на живо и то не в Глобул).

Само да кажа че ходих в два офиса - едно и също.



думите на еди са в най-добрия случай неточни, в най-лошия подвеждащи.
Напр, прослувутата му отстъпка до 300лв. Интересно ми е кой модел колко струва на пазара и дали е с 300 лв по-евтин на договор.

Не ме карай да отида и да снимам в някой офис, говориш глупости.


Нали се сещаш, че на Еди му е през перископа, че проблемът е на акаунт мениджъра. За Един акаунтът е компанията. Ако си прибира бонусите, от Глобул да се оправят с него, дотогава ще ги бомбим.

Точно така, ако проблема им е в мениджърите - да си оправят контрола и да ги накажат.

Това е нашия начин да ги накараме да се променят за добро, ако иска да се вслушват, ако искат - не. Тогава обаче пазара ще ги накаже!
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Пазара няма и не може да ги накаже, защото никой от нас вече не може без мобилен телефон. Като се махнеш от едните, ще отидеш при другите - там пак го изяждаш, дори и първоначално да ти се стори, че е по-добре на новото място. Всичко е омагьосан кръг и няма излизане. Единственият вариант за по-добри условия е с натиск върху мениджъра, който се грижи за твоите карти - той може да ти направи и отстъпки и много други неща - въпрос на договорка. Ако се опитваш да направиш нещо през "фронт офисите" по клоновете, просто няма как да стане.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Защо мислиш толкова време задържаха третия оператор и защо не идва четвърти?

А може би точно тук е уместно да попитам защо толкова дълго задържаха идването на втория оператор? Към седем години някъде ми се струва да бяха. И после се питаме защо сме толкова смешна и жалка държава? Ами с такива управници каква държава да сме? И тъй като преди споменах Холандия, само ще добавя, че през 1998-а там имаше цели 5 оператора. А като население (около 17 милиона жители) не се предполага наличието на толкова много оператори.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

GSM и интернет операторите са едни от най-мразените и кофти фирми в европа !!
Говоря от опит с немски и испански оператори. Като нов клиент ти обещават чудеса :)
като си при тях само се чудят как да те одерът. Ще нахвърля някой неща
- и в Германия не дават равна отстъпка при нов договор и при продължение. При нов отстъпките са по-големи.
- сега дори няма телефон за 1 евро или 0 сега си плащаш телефона на месечни вноски 5,10,20 евро и не е обвързано с договора ти. Правят се обаче големи пазари при подновяване на договора и понякога нещо, което ще струва 30-40 евро може да го плащаш по 20-25. Зависи на къкъв продавач-консултант ще попаднеш.
-М-тел също даваха смешни телефони и оферти на бизнес клииенти.
-Мтел и Глобул са в края мисля на една корпорация (водафон купи космоте май)
-в германия в момента се предлагат пакети - говори без пари за 20 евро в твоята мрежа, 50 във всички мрежи. Тук конкуренцията е кой ще предложи най-ниска цена за нон стоп телефония, а не на ти 30 мин на 500.
-И за да не бъда толкова отрицателен - не ревете има подобрения в телефонията в бг. Преди 1998-2000 беше УЖАС 300 долара за сим карта в началото, минута по 2 лв без ДДС, радвах се и бързах да си купя сим карта на промоция 120 лв с 2 години договор :)

Нещата се оправят приятели :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Добра е, а приликите (не защото са братя) ги има в статията за олигопола.
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Нещо линка не е в ред. Пише следното "Понастоящем в тази страница няма текст. Можете да потърсите заглавието на тази страница в други страници или да потърсите в съответните дневници.
".
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Нещо линка не е в ред. Пише следното "Понастоящем в тази страница няма текст. Можете да потърсите заглавието на тази страница в други страници или да потърсите в съответните дневници.
".
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Тук във форума постнах само една четвърт от цялата история. Ако искате да разберете подробно прочетете тук: Globul и договорите на фирми
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

както е описано там по-скоро както всичко в бг си е не олигопол, а картел :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

както е описано там по-скоро както всичко в бг си е не олигопол, а картел :)

Олигопол си е.

Картел е като има споразумение (скрито). Не смятам, че има някаква форма на договорки м/у трите оператора.


Както си споменал в по-предия си пост това не е само БГ проблем. Почти навсякъде в ЕС е подобно олигополно положение в тоя сектор. И затова от ЕС се опитват да вкарат някакви регуалции. Като таван на роуминга. Той си беше безбожно скъп не само на нашите 3-мца оператори. И другото е като преносимост на номерата. Което има за цел да засили конкуренцията.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

То да бяха само GSM операторите така....какво да кажем за електроразпределителните дружества, банките, и т.н.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

GSM и интернет операторите са едни от най-мразените и кофти фирми в европа !!
Виждаш ли, в БГ никой не вземаше сериозно интернет, за това и не въведоха лицензия за подобна дейност.
Това доведе до появата на стотици доставчици, кой в два блока, кой в 20 града. Повечето ги изкупиха, други фалираха, фактите обаче сочат едно много просто нещо: Във всеки по-голям град има жестока конкуренция в тази област, което принуди БТК-то да смъкне цените до 10 лева месец за ADSL.
Аз лично си спомням Мегалан, когато бяха една фирмица с 200 клиента в Ст. град, обаче те явно все още помнят как са тръгнали и защо стигнаха до тук и при всеки проблем (1 път в годината), като се обадя и след това ми звънят да ме питат дали е отстранен навременно, дали техника се е държал добре и т.н.

Е ако това се бе случило и с GMS операторите, едва ли щеше да е такова положението.
 

Горе