SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Globul се подиграва с бизнес клиентите

Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Може и едно СЕО състезание да си дръпнете с ключови думи Глобул / Globul.

- Награда за първо място е безплатен абонамент в Глобъл за 3 дни + уникалната възможност да вземете и GSM Nokia 1100 за само за 1000 лв.

Записвания в най-близкия офис до вас.

:) Това си беше гавра с Глобул направо. :D
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Те си го заслужават. Написал съм подробно защо (вече е с пълно описание).

Пише и какво препоръчвам: Как да надхитрите Глобул ако сте фирма

Ако имаш желание, може и аз да метна едно мнение за това какви мишки са, заради една тяхна глупост, сега даже и ме съдят.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Това е по твое желание - ако искаш пишеш за да не направи и друг такава грешка, ако искаш не. Във фейсбук се оказа че има поне четири независими групи и страници които пишат за прегрешенията на Globul. Тази тема тук е удобен случай да се съберат на едно място.

Ето тези които аз успях да намеря:

мога да събера 500000 недоволни от глобул
Не искам Globul да ми се подиграва!
ГЛОБУЛ НА СЪД! Продават ни личните данни на мутри
Потребители, пострадали от GLOBUL
Глобул на съд

П.С. На първа страница сме вече и за двете търсения, още 2-3 места не би било зле :)
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Еди, няма да е лошо да дадеш линк от твоята статия към другите, които сме писали. Мисля, че ефектът ще е по-силен.

Къде изчезна платения агент на Глобул?
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Преди доста време имах 4 карти в една чужда корпоративна група. Тя реши да се разпадне (нямаха покритие във фирмата която работиха) и за мен остана борбата да си отделя картите в нова група. Попаднах на един регионален мениджер, който правеше всичко възможно да ме откаже. Такова отношение и на пазара не бях срещал. Съжалявам много, че наистина исках да запазя тези номера и се наложи да го търпя.
Подкрепям "бомбата" и ще помагам колкото мога с линкове.
Ето още едни "доволни": http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=60&t=216902&start=0
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

След "При кмета" и "Глобул" търпят големи негативи след като са оставили недоволен SEO-иджия.

ПРЕДЛОЖЕНИЕ: Да се направят значки "Член на SEO братството", за да треперят търгашите в ужас и да предлагат най-добрите оферти и обслужване още от вратата.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Непростимо поведение на кол-център гърл (т.е. бой) към клиент:

http://vbox7.com/play:71ce1f1c

Времето да бъдете учтив настъпи?!?! ВТФ? Просто не е истина. Като няма нерви да се занимава с клиенти, да ходи на пазара да продава!
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Непростимо поведение на кол-център гърл (т.е. бой) към клиент...

Съгласен съм. Разговорът (поне на клипа) е с дължина 10 мин 56 сек, с които не даде никаква информация а само се забавляваше (вярно е че така може би по-лесно минава дежурството но..)

Въпросът ми е по-скоро как този запис се е появил във VBox-a - това не е ли конфеденциално?
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Имаме 11 карти и сме корпоративен клиент от 3 години, промоциите за преподписване са нулеви.

Както каза колега по-рано, най-печелившият клиент е лоялния, но явно маркетинга на Глобул куца силно в тази насока.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Непростимо поведение на кол-център гърл (т.е. бой) към клиент:

http://vbox7.com/play:71ce1f1c

Времето да бъдете учтив настъпи?!?! ВТФ? Просто не е истина. Като няма нерви да се занимава с клиенти, да ходи на пазара да продава!

е тука вече не си прав. Това че е клиент не му дава право да се държи със служителя по този начин. Много от твоите любими НЕбг доставчици имат клауза за no offensive attitude в общите си условия и ако им се обадиш да се държиш по този начин, едва ли те търпят. Аз също не бих издържал толкова време.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Тоя верно много търпелив излезе :)

Да, искрено се посмях на клипа, а на оператора шапка свалям за търпението. Аз, на мен ми се беше случило нещо подобно и не издържах толкова, признавам си :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Аз преди време имах един който ми твърдеше по телефона, че познава интернета :)
А относно глобул много се осраха последно време.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Да, искрено се посмях на клипа, а на оператора шапка свалям за търпението. Аз, на мен ми се беше случило нещо подобно и не издържах толкова, признавам си :)

Сигурно си работил в сферата на услугите, но с български клиенти :) не с чуждестранни.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Сигурно си работил в сферата на услугите, но с български клиенти :) не с чуждестранни.

В сферата на хостинга и точно с БГ клиенти :)
 
Globul се подиграва с фирмите

Globul се подиграва с фирмите

Непростимо поведение на кол-център гърл (т.е. бой) към клиент

Е тоя клип ме умори от смях!

е тука вече не си прав... Аз също не бих издържал толкова време.

На кол-център бой-я му беше кеф да си говори с тоя по телефона, сигурно са се събрали цялата смяна на високоговорител да се смеят бре :D Аз лично си умрях от смях.

Което на пречи на Глобул да се бъзика с нас.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

е тука вече не си прав. Това че е клиент не му дава право да се държи със служителя по този начин. Много от твоите любими НЕбг доставчици имат клауза за no offensive attitude в общите си условия и ако им се обадиш да се държиш по този начин, едва ли те търпят. Аз също не бих издържал толкова време.
Ами прав съм. става въпрос за културни и социални различия. Не можеш да искаш от човек без образование и вероятно възпитание, да се държи като виконт. Гарантирам ти че на КЗД, хич не им пука за offensive attitude клаузите. А въпросният кол бой можеше да се опита да ориентира клиента без да му говори за блутут и инфра ред.
 

Горе